Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Login

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hola,

Jeg kan ikke logge på. Når jeg forsøger at logge ind ryger jeg tilbage til hovedsiden. Og ja Cookies står på lav og nej jeg har ingen firewall eller lignende.

Hvad gør jeg?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:03
Du forsøger ikke at logge ind fra Sunes lille minisite vel? (www.d0t.dk/amino ) for den vej kan jeg heller ikke logge ind og oplever det samme som dig med bare at ryge tilbage til forsiden.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:30
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 19:58
Anonym Bruger-> jeg har efterhånden opgivet at logge ind på Amino med Firefox. Jeg oplever ca. samme som dig: jeg logger ind - ryger ind på hovedsiden - og logger automatisk ud igen, når jeg navigerer herfra.

Idet jeg nærmest pr. definition nægter at bruge Internet Explorer, så betyder det desværre at jeg kun er på Amino nødtørftigt.

Bruger du Firefox?

Vh

Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:03
Dato: 07-08-2007 19:57:53 Forfatter: pbtryk.dk
Anonym Bruger-> jeg har efterhånden opgivet at logge ind på Amino med Firefox. Jeg oplever ca. samme som dig: jeg logger ind - ryger ind på hovedsiden - og logger automatisk ud igen, når jeg navigerer herfra.

Idet jeg nærmest pr. definition nægter at bruge Internet Explorer, så betyder det desværre at jeg kun er på Amino nødtørftigt.

Bruger du Firefox?

Vh

Peter

He he he, nødtørftigt.. Du har sgu da ikke været væk fra Amino i mere end 15 min. siden du kom på første gang ;-)
Nuvel, der kommer en ny version af Amino som sikkert understøtter alt, så tør jeres øjne :-)

Dbh Martin
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:14
Dato: 07-08-2007 19:03:14
Forfatter: Martin Tygsen
Du forsøger ikke at logge ind fra Sunes lille minisite vel? (www.d0t.dk/amino ) for den vej kan jeg heller ikke logge ind og oplever det samme som dig med bare at ryge tilbage til forsiden.

Hvis jeg lige skulle gætte på dit problem Martin... d0t.dk/amino åbner jo Amino.dk i en frame. Det er sikkert dine sikkerhedsindstillinger som ikke tillader at en side åbnet i en frame, sætter en cookie - og uden cookie, ingen login (I suppose...)

Omkring det med problemer med login i Firefox, så har jeg ingen problemer med at logge ind med den browser.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 20:16
Prøv evt. at slette cookies og midlertidige internet filer i din browser, luk alle browservinduer og prøv at logge ind igen.

Mvh. Joachim

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 20:17
Hey! Det er min tråd - Ikke mere Firefox, Sune eller noget med nogen links.

Jeg har lige prøvet at oprette en ny identitet men fucking hell jeg kan ikke få lov til at logge ind. Og det er kvalificerede spørgsmål jeg vil stille.

HJÆLP MIG VICEVÆRT

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 20:20
Hola,

har slettet cookies og intet hjælper - hvis nu jeg poster min mailadresse kan du så hjælpe mig vicevært?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:20

Der er sgu ikke så meget jeg kan gøre, jeg har lige så meget forstand på computere, som du har på det kinesiske sprog. Jeg forventer at vi går over på den nye platform inden for 2 uger, så indtil da må i leve med hvad vi har.

Dbh Martin

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)