Hej Aminoer Efter en længere produktudvikling fase er vi nu færdigt med vores Dansk designet DKCPH Jeans. Vi arbejder vider på at udvikle breder DKCPH kollektion med T- shirts- skjorter- sweatshirts- Boxer-shorts-jakker- sko og tilbehør. BLIV FORHANDLER: Forhandler søges i hele landet, til salg af vores smart dansk designet kollektions mærke DKCPH Jeans af meget høj kvalitet. DKCPH mærke jeans i alle str.strækker sig lige fra trendy slim-modeller til Hip-hop-street - fashion - klasisk og sports modeller. Alle vores Jeans modeller kan snart ses i vores hjemmeside, som er under opbygning Mvh Nasip Gazier |
Bliv Forhandler
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Og så kan jeg ikke finde den omtalte hjemmeside du nævner? |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hej jeg kunne godt være interesseret, kan man få noget mere info måske billeder og priser også? |
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.
Hej Xaque, Vi forventer at blive færdige med hjemmesiden, som vil indholde billeder og modeller senest mandag. Du kan se modellerne på hjemmesiden www.dkcph.com vi kan snakke vider efter du set modellerne. Vil du skrive lidt om dig selv ? Mvh Nasip Gazier |
Hej Anders, Det har du ret, min indlæg skulle placeres kategorien "Samarbejdes partner søges". Anders jeg tror du har overset, jeg skriver i min indlæg at vores modeller kan snart ses i vores hjemmeside. Du kan se vores modeller i www.dkcph.com fra mandag. Tak Anders Mvh Nasip Gazier |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)