Hej, Jeg er ny Amino bruger, og føler nu at det er ved at være på tide jeg deltager. Jeg står overfor at skulle lancere et nyt produkt, og kunne tænke mig en masse kommentarer. Jeg har med stor fornøjelse læst debatterne herinde, som både kan være konstruktive, kreative, humoristiske og til tide iltre. Jeg håber at modtage dem alle ![]() Vi har udviklet en ny hjemmeside, som omhandler produktet. Siden er endnu i Alpha stadiet, men det kunne være meget interessant med kommentarer allerede nu, både på produktet men også på hjemmesiden. Jeg forventer at vi er klar til at "køre" d. 15. August. Håber på mange svar. Ups(når man nu er ny) : Hjemmesiden kan findes på http://lese.efactlearning.dk |
Ny Amino, håber på mange kommentarer
|
Jo, du har ret. Men som jeg skrev, forventer jeg vi er klar til at køre d. 15 august. Hvis alt går vel, er produktet online i version 2 på denne dato. Grunden til jeg skriver version 2, er at vi har solgt løsningen gennem eksklusiv partnerskab i Norge gennem de sidste 2 år. Har du lyst til at teste den Norske, kan du evt. besøge http://www.kristiansand.kommune.no versionen her er på Norsk, og den nye version vi sætter i søen, har mange flere muligheder og funktioner. Tak i øvrigt for dine ord. |
![]() Tak for linket til den norske side. Det fungerer fantastisk fint og "tekst oplæsningen" er næsten 100% flydende hele vejen igennem. |
Og tak ![]() Hvad synes du i øvrigt om hjemmesiden, kan du "falde" for den? |
Men hvordan tjekker i at folk ikke bare hugger koden uden at betale jer? |
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
For at få læseWEB på hjemmesiden, skal du inkludere et lille javascript fra vores server, i øvrigt kun en linie i din skabelon, dette javascript er dynamisk, og godkender kun forespørgsler fra de sites vi kender. Når du laver en aftale, registrerer vi de URL''s/domænenavne du ønsker at benytte, og så virker det kun på dem. |
Okay, jamen jeg tænkte jo også nok at der var noget, men var blevet lidt nysgerrig! Held og lykke med projektet! |
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
Tak for lykønskningen, jeg forventer meget af produktet. Vi har heldigvis ikke mange konkurrenter, og de få der er, kan ikke tilbyde funktioner som nærmer sig det vi kan(jeg kan ihvertfald ikke finde dem ![]() |
Du har et rigtig godt koncept, som jeg tror vil hjælpe mange på nettet. Jeg savner nogle billeder af glade mennesker på siderne. Fx nogle som sidder foran computeren og smiler. Det ville også pynte/skabe troværdighed med nogle referencer/udtalelser og links/logoer til samarbejdspartnere. Held og lykke med virksomheden! |