Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborg kommer til Sønderborg!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 18. Jan 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes samme herfra, super foredrag Martin med et kick til alle der ville høre, så til alle iværksættere kom ud af røret og gør det du både kan og brænder for. Om det så er med Paradise eller ej Wink

Peter Søe www.computerland.dk, vi har måske din nye computer !
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:35

Peter Søe:

Yes samme herfra, super foredrag Martin med et kick til alle der ville høre, så til alle iværksættere kom ud af røret og gør det du både kan og brænder for. Om det så er med Paradise eller ej Wink

Tak, jeres ros betyder meget for mig :-)

Dbh Martin
Fra Langeskov
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 12:02

Jeg vil herfra ligeledes takke for et super inspirerende foredrag. Det var herligt at Martin

kom helt ned til det Sønderjyske :-)

Et fremtidig foreslag til Martin kunne f.eks. være at sælge "E-Pusher" til en favorabel pris

efter foredraget, ligesom det sker med "Iværksætter til jeg dør".

Havde selv uden tvivl købt "E-Pusher" efter foredraget, såfremt der havde været tilsvarende.

"foredrags-pris" på denne.

Blot en kort bemærkning herfra. (E-pusher køber jeg anyways - prisen er ikke afgørende)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:17

www.MegaTryk.dk:

Jeg vil herfra ligeledes takke for et super inspirerende foredrag. Det var herligt at Martin

kom helt ned til det Sønderjyske :-)

Et fremtidig foreslag til Martin kunne f.eks. være at sælge "E-Pusher" til en favorabel pris

efter foredraget, ligesom det sker med "Iværksætter til jeg dør".

Havde selv uden tvivl købt "E-Pusher" efter foredraget, såfremt der havde været tilsvarende.

"foredrags-pris" på denne.

Blot en kort bemærkning herfra. (E-pusher køber jeg anyways - prisen er ikke afgørende)

Tusind tak for rosen, den er jeg glad for.
Grunden til at jeg ikke gør så meget i at lave rabatter til foredrag er, at jeg ikke vil have at det skal se ud som om det er mit bogsalg der gør at jeg holder mine indlæg. Jeg holder fokus på at levere værdi til tilhørerne og det har jeg det bedst med. At min foredragsagent så tager med en gang i mellem og sælger bøger er fint for mig, det kan han så koncentrere mig om.
Du er velkommen til at maile mig, en "foredrags-rabat" finder vi nok ud af :-)

Dbh Martin

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)