Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

No. 1 på Google med min web site www.blaastrup.dk?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Nogle gode råd, til hvordan jeg kommer til ligge no. 1 på Google , når folk søger tømrer kbh?

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan betale dig fra det hos google.

Fra Herfølge
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Tom Andersson PR Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Nr 1 tager tid; du kan som sagt betale google et eller andet, som sætter dig forrest i den annoncerede del, men du kan selv lave rigtigt meget uden udgift - også i dit mono-system... Jeg skriver lige en besked med lidt tips til dig direkte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Blaastrup:
Nogle gode råd, til hvordan jeg kommer til ligge no. 1 på Google , når folk søger tømrer kbh?

Bare lige for at gøre det helt klart og tydeligt.. mener du i de almindelige gratis søgeresultater eller mener du i de betalte AdWords?

Du har postet dette indlæg under SEO men kommentarerne er blandt andet, at du kan købe det hos Google og det kan man ikke, hvis det er de almindelige gratis søgeresultater :-)

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

din hjemmeside bære tydeligt præg af manglende seo jeg ville personligt tage kontakt til en af de store seo folk og få ham til at lave en analyse for at se om det overhoved er muligt at komme til at ligge nr 1 altså inden for rimlighedens grænser og så ellers bare spytte i kassen kan det lade sig gøre vil du jo sikkert få enormt mange kunder på den konto 

du kan også selv lære en masse om seo men tror ik det er noget man bare lige bliver knald god til du kan starte med at instalere seoquake på den måde kan du rette de værste fejl men du kommer ikke til at ligge nr et Big Smile

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen dumme spørgsmål udover "gjorde det ondt" eller  "er du blevet klippet" ifølge min lillebror. 

Men derfor kan du alligevel gøre dig selv en rigtigt god tjeneste ved at bruge søgefunktionen i 

google: https://www.google.com/search?q=hvordan+f%C3%A5r+man+topplaceringer+i+google&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t

eller her på aminohttp://www.amino.dk/search/?s=seo 

Der er rigtigt meget god viden rundt omkring. Udfra dit spørgsmål tænker jeg du ikke ved så meget om emnet endnu, så du kan gøre dig selv en rigtigt stor tjeneste ved at læse bare det mest basale først.  Det vil også gøre det nemmere at forstå og bruge de gode råd du får her på Amino.

Jeg har længe undret mig over at der ikke var flere håndværkere der gjorde noget ud af synlighed på nettet. Fedt at du er blevet opmærksom på det.

Gør evt mere ud af endnu mere specifik lokalsøgning.

Vh Rasmus

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

du kunne også lave et stort billed galleri over dit arbejde og så give billederne de rigtige navne så det vil dukke op som billed resultat i en google søgning   

Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Ramskov:

Der er ingen dumme spørgsmål udover "gjorde det ondt" eller  "er du blevet klippet" ifølge min lillebror. 

Din bror er ikke så dum haha

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr.gren:

Rasmus Ramskov:

Der er ingen dumme spørgsmål udover "gjorde det ondt" eller  "er du blevet klippet" ifølge min lillebror. 

Din bror er ikke så dum haha

Hans bror er betydeligt mere begavet end min 3 årige søn! :) - For ca. en uge siden: Far seeee... Jeg kigger over på ham. Og hvad har han i hænderne? En iPad med en totalt smadret skærm! :D

Anyway, til trådstarter: Hvis du gerne vil være øverst i det gule felt, så skal du bruge en Google konto, hvori du opretter en AdWordskampagne. Hvis vi går udfra at din kampagne er sat knivskarpt op, så er det i sidste ende kun klikprisen der afgører hvilken placeringer du får derinde... Jo mere du er villig til at betale, jo bedre en placering får du.

Hvis det er de organiske resultater du gerne vil være "kongen" af, så skal du bruge onsite, og ofsite søgemaskineoptimering. Hvis du skriver din hjemmesidenavn i denne tråd, så vil der sandsynligvis komme en masse bud på hvordan du kommer videre... :)

- Anders

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)