Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS system søges

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 
Jeg søger et billigt cms system..... ud og det de normalt indeholder skal der også være mulighed for artikler og debat forum´s
 
Nogen foreslag?
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Typo3 er open source og rigtig godt. Hvis man kender til PHP/MySQL-programmering kan man selv installere det, men ellers findes der masser af firmaer, der kan gøre det for dig. Bare søg på google.dk.

Derudover er der også Joomla, som er dansk udviklet og også er open source. Igen kan du selv installere, hvis du kender til PHP/MySQL-programmering og igen er der flere firmaer out there, som kan lave en løsning for dig.
Fra København N
Tilmeldt 16. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Derudover er der ogs� Joomla, som er dansk udviklet og ogs� er open source.


Dansk udviklet har det vist aldrig v�ret. Mambo er/var lavet af Miro (firma) - og Joomla er en branch af Mambo. Se
About Joomla. Men der er en god support og community på dansk :)
Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Sep 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil også klart pege på Typo3. Se bl.a. http://www.typoconsult.dk/. De har en god liste af referencer og er ikke særlig dyre. Du kan også selv downloade typo3 og installere den og selv lave det hele, da det er Open Source af højeste kaliber.

Hvis du vil have en hosting af høj kvalitet, med fokus på Typo3 løsninger, så kig bl.a. på http://dcmedia.biz/
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for alle svarende...... Der er masser at arbejde videre med. Endnu engang TAK
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv Exponent CMS

Det er efter min mening det hurtigste (og letteste) CMS at komme igang med. Til forskel fra alle andre CMS'er som jeg har prøvet (eller set), er der ikke noget specielt administrativt brugergænseflade til redigering af indhold (artikler m.m.). I stedet er det integreret ind i selve hjemmesiden, og det gør det faktisk meget intuitivt og let at bruge. Jeg er vild med det :-)
Et kontrolpanel til diverse opsætninger m.m., er et modul, som kan placeres hvor som helst på hjemmesiden.

Ulempen ved Exponent er at det ikke er så modent endnu. Vi venter stadig på version 1.0 som forhåbentlig retter de sidste fejl.
Fra København N
Tilmeldt 16. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg skal komme med et lidt mere konstruktivt indlæg, så kan du prøve at se på opensourcecms.com. Her kan du prøve en række mysql/php baseret opensource CMS''er - uden at skulle installere det først.

Så kan man jo altid se hvad man vil bruge mere tid på, hvis du finder noget af interesse.
Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve det danske Fundanemt - det er meget overskueligt og brugervenligt. Jeg har også arbejdet lidt med Xoops, der baserer sig på php og MySql. Jeg ved at www.fyn.dk er bygget på xoops.

 
Begge er i øvrigt gratis.

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)