Hej herinde. For et par uger siden oprettede jeg en tråd og spurgte hvor let / svært det var at skifte designet på vores iStol.dk magentoshop ud med et nyt template. Jeg fik nogle gode råd til hvordan det skulle klares, og jeg fandt endda en herinde til at lave det. Men personen er upålidelig og nu har jeg fået nok, så nu må jeg finde en ny. Jeg vil gerne skifte vores nuværende design: www.istol.dk ud med dette template: http://www.templatemonster.com/demo/42815.html Templatet er købt. DET ER VIGTIGT for mig at det går så smertefrit som muligt og at jeg ikke mister værdifuld seo, og indhold. Jeg har efter bedste evne prøvet at lave en kravspecifikation Dog skal du have i tankerne at jeg IKKE er TEKNISK stærk, så jeg overser muligvis en masse. Det er DU derimod, og jeg forventer at DU er kompetent nok til at fortælle mig hvis jeg tager fejl af noget eller mangler noget. 1) Jeg skal have nyt design til iStol.dk Jeg har valgt at bruge dette template: http://www.templatemonster.com/demo/42815.html
2) Det skal være muligt at arbejde på det offline eller på en anden nofollow ip adresse så jeg kan tjekke og rette til før det lanceres
3) Jeg ændrer / leverer al nødvendig grafik. Banner, logo osv.
4) Indhold skal være identisk med iStol.dk. Det betyder at ALT skal kopieres: a) Produktbeskrivelser b) CMS pages c) Blogindlæg d) Statiske blokke e) url´s skal være de samme f) Titler osv. skal være de samme g) meta description, meta keywords (hvor de findes) skal være det samme 5) DU klarer alt det tekniske, for her er jeg helt tabt. Jeg har muligvis glemt noget, og det tager jeg forbehold for. Det bliver jeg nødt til da jeg ikke har de tekniske kompetencer der kræves for et fuldt overblik over hvad et redesign / nyt template kræver af arbejde. Ovenstående er specificeret så godt jeg nu engang kan. Har jeg glemt noget? Jeg prøver virkelig at gå med livrem og seler, for som du selv siger så skal det spille 100% FRA STARTEN :) Er der nogen der er frisk på at give et tilbud på dette? Hilsen Morten |
Magento hjælp
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)