Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har fundet motivation, hvordan udnytter jeg det?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Har haft et valgfag på et skoleforløb i den her uge som hedder "Projektstyring" og har nok aldrig været så motiveret i en skoleklasse eller i noget arbejde som nu. Selve det projekt vi har fået er måske ikke det mest spændene, dog er tanken om man skal være med i hele projektet er noget som inspirere mig.

Så forklarede min lærer også en del om, hvilke typer der fandtes i sådan projekter og er klart en "opstarter" det er en type som sætter i gang og har mange bolde i luften.

Sidder pt. som økonomielev hvor det ville være godt og være "Afslutter" en der laver tingene i rækkefølge og får det lavet med det samme. Hvilken er den fuldstændige modsætning af min.

Økonomi er pisse kedeligt og bogføring/registering af det er endnu mere kedeligt!! :)

Så nu overvejer jeg kraftigt, at finde en anden elevplads, men tror i man kan finde en elevplads, hvor man er med i forskellige projekter indenfor marketing/salg eller udvikling allerede som elev, så det ikke bare er slavearbejde det hele? Evt. har i nogle bud på et job som ville passe mig godt, som jeg kan forsøge at finde?

Mvh Lasse

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)