Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beliggenhed for skole, hvor vigtigt er det? (Århus / "bondegård")

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen...

Jeg er indehaver af en skole som tilbyder uddannelser indenfor massage, aku, zoneterapip og skønhed.

Skolen ligger inde i Århus Centrum

Jeg har lige fået tilbudt at leje en lækker hestegård, som ligger 35 km uden for århus (mellem Århus, Silkeborg & Hadsten).

Jeg vil have mulighed for at lave opstalding for heste (om få en god økonomi i det), og samtidlig have skolen på en af de mange tilbygninger det er.

Gården ligger tæt ved bus og stor vej, så det er god mulighed for at komme derud selvom det er på landet.

Mit spørgsmål til jer er: Vil det gå meget ud over min skole og tilgangen af elever at jeg ikke ligger så centralt.

Jeg har ikke mange elever fra nærområdet, det fleste elever kommer 40+ km fra Århus.

Hvad tror i?

Kan jeg udleve min drøm om heste uden at ødelægge min elskede virksomhed og drømmen om at bygge den større?

Lige en lille sidebemærkning: Hvis jeg flytter ud på dette sted, vil jeg også have mulighed for at afholde kurser og uddannelser indenfor heste-verdenen. Kurser der tager udgangspunkt i hestens anatomi og fysiologi med hestemassage, kiopraktik osv. Hvilken hænger ret godt sammen med den skole jeg har i forvejen.

Oh this truely will be a dream come true!!

Gi´jeres bedste råd og mening:-)

Uddannelses- & Kursus Center for massører, wellness, fitness www.krop-kuc.dk

Nu også med Webshop se WEBE.DK

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)