Eye4web does the harlem shake!
Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
flot, men testede jeres responsive design fra min mobil og så godt ud, men da jeg kom til jeres telefonnummer så var det "ikke klikbart" så jeg fik nummeret direkte ind i mit display - knap så smart på et responsivt design, at denne funktion ikke virker
mvh
Henrik
Svar
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Hej Daniel,
Det ser godt ud det der :)
Ps. Jeg anbefaler Daniel til alle der skal have lavet noget i forhold til Web! - de er super skarpe til alt hvad jeg har brugt dem til...! :)
Vh. Mehmet Aslan
Svar
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Tilmeldt 23. Jul 12
Eye4Web
Fra
Eye4Web
Skrevet
21-02-2013 kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Mange tak alle sammen.
flot, men testede jeres responsive design fra min mobil og så godt ud, men da jeg kom til jeres telefonnummer så var det "ikke klikbart" så jeg fik nummeret direkte ind i mit display - knap så smart på et responsivt design, at denne funktion ikke virker
mvh
Henrik
Tak for det, det bliver tilføjet i morgen :)
Svar
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Hosting4Real har det præcist samme, og det blev "offentliggjort" i går/forgårs :-) Er det der i har det fra? :-)
Svar
Tilmeldt 17. Jul 12
Lucas - PerfGrid
Fra
PerfGrid
Skrevet
21-02-2013 kl. 19:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hosting4Real har det præcist samme, og det blev "offentliggjort" i går/forgårs :-) Er det der i har det fra? :-)
Det er brugt mange steder i verdenen lige nu :) - Leaseweb, og andre har også gjort det :)
Svar
PerfGrid - High performance webhoteller . Kvalitet i næste kaliber.
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Det er brugt mange steder i verdenen lige nu :) - Leaseweb, og andre har også gjort det :)
yep, i see now, efter du har sagt det :-D hehe
Svar
Tilmeldt 23. Jul 12
Eye4Web
Fra
Eye4Web
Skrevet
21-02-2013 kl. 20:57
Svar
Nej, det er dog ikke der fra. Vi kendte slet ikke Hosting4Real.. :) Men ja, vi er ikke de eneste har vi senere fundet ud af..
Svar