Hej, Jeg skulle næsten skrive en dagbog om hvor mange nye indviklet problemer men støder på når man er ikke gang på iværksættere drøm. Nyeste problem er leverandøren til boble kuverter besvarer ikke mine mails eller opkald. Grunden til det ubehagelig situation er at jeg kom til at bestille kuverter i den forkerte størrelse. Straks efter sendte jeg en mail og ringede til dem. Selvom support siger at de svarer inden 2 timer. Er der gået næsten 24 timer uden svar. Jeg er lille smule bange for at de sender bare den bestilte størrelse og ikke den jeg prøvede at ændre til. De har i hvert fald reserveret pengene ved ikke om de er hævet men hvordan skal jeg tackle denne problem? Forslag? Tak for jeres tid :) Mvh, Jonas Samulionis |
Først og fremmest tag det roligt.
Der er sikkert en rigtig god grund til at de ikke har svaret dig endnu og hvis de har sendt de forkerte størrelser, er det vel ikke værre, end at de kan sende dig den rigtig størrelse efterfølgende?