Jeg har et softwarefirma, Nordjysk Kodeindustri, hvor vi p.t. står med 3 hyldevarer som primært drejer sig om bemandings- og produktionsplanlægning. Lad mig lige starte med at sige at dette indlæg ikke handler om at tilføre kapital til firmaet, men om at finde en medspiller. Vi er 2 partnere, jeg har 95% af anparterne. Min partner har ikke længere interesse i at være med, så jeg søger med lys og lygte efter en som vil være med, i stedet for ham. Han har fra starten været pengemanden primært. Vi har forsøgt at få ham aktiveret i firmaet, men han falder ligesom fra, på trods af gentagne forsøg på at fastholde ham. Han er en super rar fyr, men er bare ligesom ikke fokuseret på det her :P Jeg kunne sagtens selv købe hans anparter, men det jeg søger er en makker som jeg kan sparre med. En som kan supplere mig, der hvor jeg er svagest. Jeg kunne rigtigt godt tænke mig en at samarbejde tæt med. Det er simpelthen en del af min motivation. Frem for at være alene om det hele. Bor du i Nordjylland. Har du lyst til at være med til at bygge mit.. hov; vores firma op. Så giver jeg gerne et par kopper kaffe, så vi kan se hinanden an, og måske drøfte om det var noget for dig at købe dig ind. Antallet af anparter er ikke fastsat til kun de 5% - det er bare det der er tilbage lige p.t. Du skal helst være super stærk indenfor en af disse kategorier: Salg / Marketing.
Lidt om mig selv: Morten Lassen. 41 år. Gift og har to børn. Jeg har arbejdet indenfor Navision verdenen siden Financials og frem til Dynamics NAV som det hedder nu. Jeg har også arbejdet meget med udvikling af software til Windows, hvilket også er det jeg arbejder mest med nu. Jeg håber der er nogen derude :) |
Iværksættertype i nordjylland, måske med teknik, salgs- eller marketingsgener i sig :)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)