Er godt nok i tvivl om hvor jeg skal smide denne, men prøver her. Kan nogen sige mig hvor lang tid det tager af få sin PBS aftale i hus (DK, DK/Visa)? |
PBS aftale
Hej Det tager 1-4 uger... Hvis du endnu ikke har fået den efter 2 uger, ringer du bare og spørger pænt om hvor langt de er nået, så klare de den nemlig lige samme dag.. det har jeg prøvet 2 gange.. |
![]() |
Det lyder da vildt,, ,jeg fik en godkendt her i sidste uge og det har taget 14 dage,.. indsendte så den underskrevne kontrakt i torsdag, så regner da med at det hele er ok i denne uge. |
Hej. Jeg må hellere lige tilføje at vi har valgt flere kort end Gitza83. Tja, når den underskrevne del er sendt tilbage til PBS, så går der vel ca. en uge før alt er på plads. Magle, tror du ikke det er nemmere når man har fået godkendt den første? Eller måske har du bare været mega heldig ![]() |
|
Vi har lige netop fået indløsningsaftalen med PBS med danske og internationale kort. Det tog mindre end 14 dage fra første henvendelse til det kørte i butikken. Hvorfor der opleves forskellige tider ved jeg ikke, med webbutikken skal jo godkendes af PBS og måske det kan drille. I vores tilfælde var vi lige godkendt af e-mærkefonden (det tog også ca. 14 dage) så PBS havde ingen yderligere kommentarer. Vi var lidt skræmt på forhånd pga. det man kan læse her på Amino med meget lang ansøgningsbehandling og sikkerhedsstillelse - lutter spildte bekymringer - det gik super glat. Gitza83: Don''t Worry Be Happy! = Ansøg og få den PBS aftale ![]() |
Mvh/Kjeld
Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?
Hej Alle Det er meget forskelligt hvor lang tid det tager ved PBS. De har haft meget travlt og de har virkeligt kæmpet med at få dyngerne væk. Jeg har talt med PBS i fredags og de har pt. ca 14 dages ekspeditionstid på ansøgninger. Dette forudsætter dog at den kreditvurdering som alle forretninger skal igennem går smertefrit og sitet overholder dansk lovgivning omkring leveringsbetingelser, fortrydelses osv. Så hvis forarbejdet er gjort glider ansøgningen lige igennem
Med venlig hilsen
Mikael Christian Carlsen Key Account manager www.dibs.dk |
Uha så håber jeg meget på de ca. 14 dage, det ville være perfekt. Jeg har nemlig igår indsendt ansøgning via deres hjemmeside og vil så idag scanne de dokumenter ind og sende på mail som der står de skal have for enkeltmandsvirksomheder - så har de jo alt mandag. Du skriver "kreditvurdering som alle forretninger skal igennem"... talte med en for få dage siden som har startet virksomhed for ca. 2 måneder siden og hun snakkede om, at man lige var stoppet med denne vurdering da hun startede. Men at en der var startet kort før hende skulle have en sikkerhed på 50.000,- eller noget i den stil - måske jeg helt har misforstået det hun sagde?? Mvh. Githa |
Hej Githa
Det kan godt være at PBS er stoppet med at "kreditvurdere" men jeg 99,9% sikker på at de stadig foretager risikobedømmelser på alle forretninger. Hvilket stort set er det samme. Ellers kunne de jo bare oprette forretninger automatisk efter endt ansøgning. Jeg håber din ansøgning glider direkte igennem. Med venlig hilsen
Mikael Christian Carlsen Key Account manager www.dibs.dk |