Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad vil du se i tv

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

Jeg har en stor interesse i tv koncepter og udvikling. Jeg har selv forsøgt at bryde igennem med kreativitet osv til den barske tv verden, men indtil nu har jeg kun mødt lukkede dører, sådan er verden jo engang.

Men nu har jeg de sidste par år fundet ud af at jeg vil arbejde med det og skal starte på en udd i sverige nu med forsælgning, som hvis man vil starte eget osv. Jeg har derudover taget kurser på kua indenfor medie som jeg vil fortsætte med den dag jeg får arbejde og råd igen.

I 2008 begyndte jeg at skrive for alvor mine ideer til koncepter ned og skrev faktisk et som hedder verden vælter, i sidste uge havde svt2 så premiere på et program som hedder når verden vælter, lidt oversat. Min ide skrevet ned dengang er fuldstændig identisk med den svenske beskrivelse af programmet. Det her slags oplevelser har jeg oplevet et par gange de sidste par år og skrev bla for år tilbage om den sidste tid, om det at miste en i familien til sygdom, en ide som var meget personligt for mig. Senerehen finder jeg så ud af at en dansk kanal laver et program hvori beskrivelsen af programmet er næsten som det jeg skrev.

Jeg ved godt at der er tusindvis af ideer derude, men jeg har fundet på ideer siden jeg var 6 år gammel, fordi jeg synes det var noget værre noget som var i tv.

Nu skal jeg finde på flere ideer og gået lidt i stå fordi jeg ikke rigtig kan fornemme hvor publikum er henne af idag, derfor kommer jeg til jer om råd.

Hvad vil du se i tv, er det reality for altid er det vejen frem, eller det som faktisk handler om din hverdag, livets små hemmeligheder, livets problemer, mor mor barn hvordan er det at vokse op med en anderledes familie, eller morale tv, som blandt andet har fokus på at ændre sin holdning fra en dag til en anden, såsom at være rasist den ene dag og have et helt andet synspunkt den anden, eller tv drama såsom forbrydelsen, men nu på et hospital med skjulte filer eller noget helt andet. Et nyt underholdningsprogram som x factor, bare med andet twist igen igen, måske skal deltagere være sig selv med eget materiale fra starten af og kæmpe som en pladekontakt ved at faktisk skrive en original sang til hvert show og de skal virkelig bevise at de har hvad det kræver for at være musikker.

Hvad ønsker du at se i fremover, hvad tv streamer du mest og hvorfor?

Vi har mere og mere kontrol over hvad vi ser i tv og tjenester som netflix gør det nemmere for os som forbrugere at bestemme.

tak for din tid ann

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)