Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på SEO-onpage ønskes

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Så prøver vi igen, skrev et indlæg tidliger, fik ingen henvendelser. Er der virkelig ingen SEO folk der kan tage et kig på min side og komme med et tilbud for SEO,, min hjemmeside er www.as-polering.dk. vil gerne ha den optimeret, ved ikke om det jeg selv har gjort er fint nok. det skal lige siges, søger kun folk der ved hvad de har med og gøre. og ingen amatør der prøver og sælger mig pakker som er løbende. Så kort sagt søger en der kan optimere min hjemmeside, og det skal være noget der holder.

Mvh 

Søren

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 15:24

Hej Søren

Hvis du selv har lidt tid i aftentimerne, kan det mest grundlæggende onsite seo laves ved at installere et plugin til din Wordpress side. Pluginet hedder 'Seo by Yoast' og fungerer ved at du indtaster et fokus søgeord på hver side og så får du en farve indikator om din side er optimeret godt nok.

Nogle af de grundlæggende onsite seo ting er:

Hav søgeordet i Titel, Url. Overskrift og så vil det også hjælpe lidt i meta description, da søgeordet vil blive fremhævet med fed når din sides beskrivelse vises på Google.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 15:30

mbsp:

Hej Søren

Hvis du selv har lidt tid i aftentimerne, kan det mest grundlæggende onsite seo laves ved at installere et plugin til din Wordpress side. Pluginet hedder 'Seo by Yoast' og fungerer ved at du indtaster et fokus søgeord på hver side og så får du en farve indikator om din side er optimeret godt nok.

Nogle af de grundlæggende onsite seo ting er:

Hav søgeordet i Titel, Url. Overskrift og så vil det også hjælpe lidt i meta description, da søgeordet vil blive fremhævet med fed når din sides beskrivelse vises på Google.

Mvh

Hvad så med alt det andet? Der er da mange flere grundlæggende ting, hvad med f.eks. interne links

Jeg læser hans indlæg, som om at han ved lidt om SEO, og har gjort hvad han kunne. Og nu ønsker han at få tjekket det igennem, og eventuelt få optimeret det der mangler. 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 15:32

Hej Søren,

Det er jo ingen hemmelighed hvem der tilbyder SEO herinde, har du skrevet til dem? De fleste giver dig vidst meget gerne et tilbud, hvis du henvender dig til dem igennem deres hjemmeside.

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 15:33

Mark 

Det er præsic det jeg søger.

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 15:40

hvem kan du anbefale, ved intet om den branche. 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 15:43

Hej Søren

Jeg mener vi kom med et tilbud. Var den for dyr eller?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 15:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

søren feltved:

hvem kan du anbefale, ved intet om den branche. 

Jeg har ingen personlig erfaring, men f.eks.

Thomas Rosenstand
Thomas Frost 

Begge er på Amino, virker kloge indenfor deres felt og er altid fornuftige i debatten. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark:

Thomas Rosenstand
Thomas Frost 

Yes Begge er på Amino, virker kloge indenfor deres felt og er altid fornuftige i debatten. 

Kan jeg kun give dig ret, og kan selv sige god for begge. Wink

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 10:50

Hej Mark

Du har fuldstændig retSmile Derfor skrev jeg også "Nogle af de grundlæggende onsite seo ting er..."

At kontrollere at søgeordet er indsat i titel, overskrift, url mv. er bare en hurtig quickfix/analyse hvor man let kan se/lave lidt onsite seo-analyse for den med mindre erfaring og dem med lidt mere.

Bagefter kan man så gå dybere ned og kigge på intern linkstruktur.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)