Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sparer man penge på...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Omsider har jeg fundet det her forum. Jep jeg er ny og er glad for at have fundet et så kanon et forum. Det ser ud til at være et super forum med megen hjælp og sparring på forskellige måder. - Nå ok, nu vil jeg tage hul på min karriere herinde som debattør.

Jeg vil starte mit første indlæg som følger:

Jeg har tit tænkt på om det kan være rigtigt at man skal lægge så mange penge for f. eks. triplikatblokke og andet kontortilbehør i almindelige forretninger.

Derfor tænkte jeg på om der var nogen der ved hvor, man kan købe billigt kontor materiel og regningsblokke etc. f. eks. via internettet. Synes det er alt for dyrt at handle f.eks Kontorservice.

Ps. håber ikke der er nogle hajer der slagter mig fordi jeg valgte at poste dette emne akkurat her. Hvis der er så fortæl hvor jeg ellers kunne have gjort det.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:54
Jeg bruger http://www.lyreco.dk/ da de normalt leverer dagen efter man bestiller og har de fleste nødvendigheder.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 07:52
Lyreco er også for mig en kvali-vare, men er det ikke stadig i den lidt dyre ende.. mener jeg at kunne huske da jeg brugte dem.... og han forespurgte vel billige produkter....

Hvis du skal finde billigere end hvad du finder hos en grossist, skal du nok i Bilka eller en Metro, der kan man som regel købe en stor bunke af tingene til rimelig billige penge...

Velkommen til Amino...

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:58
vi køber også hos Lyreco.

Vi kommer nok kun for omkring 5-8 tusinde om året, men får ofte alligevel omkring 30-40% rabat, så man skal bare presse dem, så bliver priserne bedre.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:32

Jane Mørch www.sun-print.dk

Tilmeldt 2. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:01
Tak for jeres svar.

Det jeg faktisk allermest er interesseret i er billige regningsblokke triplikatblokke, dagsdato-blokke etc. Hvis i ved hvor man kan få  fat i det billigt så ville det være kanon at vide.

Tak for jeres svar indtilvidere. :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)