Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som kender et godt online backup program?

Side 4 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe - BackupBox:

Carsten Kvist:

Jeppe - BackupBox:

1600,- kr. for fuld backup af 10 enheder i 4 år. - Ubegrænset plads. - Enhederne behøver ikke at være på samme ip.

Jeg vil stadig bare minde om at vi har prisgaranti så vi vil også gøre det billigere end dette.
Derudover har man også 30 dages fortrydelsesret hvis man imod al forventning ikke skulle være tilfreds med vores service.
Carsten jeg ville gerne sende dig en pm men kan se du har slået det fra så ville høre om jeg kunne få din mail så jeg kan sende dig et tilbud?

Hvis det er mig du mener, så er PM ikke slået fra. - Det virker fint. - Men jeg har ikke brug for tilbud.

Nu er det jo ikke bare prisen. - Hvordan fungerer den klient i har, jeg kan lægge på min NAS, så der kan blive taget backup af den.... UDEN der skal køre en PC

Jeg havde ikke lige set, at der var tale om backup af NAS, og tænkte derfor at vi ville være perfekte for dig, ligesom mange andre, da vi leverer en service uden begrænsninger på hastighed, høj sikkerhed, kundeservice i verdensklasse osv osv.

Da der er tale om backup af NAS er det korrekt at man via vores service vil skulle tilslutte NAS'en til en computer, hvorefter, man vil kunne køre en backup af den. Der er der selvfølgelig en ulempe ved vores service, og vi har også flere kunder, som er skeptiske for det i starten, men faktisk ender med at være godt tilfredse med det efter de har prøvet det. Det er selvfølgelig smag og behag.

Jo, men så kan du jo kun tage backup af delte drev. - Min NAS tager f.eks. også imod post. hvordan vil du tage backup af posten? - hvordan vil du tage backup af opsætningsfilerne på NASen?
Der kører en del andet på sådan en, end det der er tilgængeligt fra en PC, via normale shares.
Side 4 ud af 4 (31 indlæg)