Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjekke sine placeringer i Google

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle SEO'er

Når jeg vil tjekke en side i Google, er det så ikke fint at bruge Google Chromes Inkognito tilstand?

Eller er dette ikke nok til at give et retvisende billede?

/TAK :)

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug www.impersonal.me

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger et program der hedder Serpfox, det fungerer rigtig godt.

Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender godt dette tool, men hvis Inkognito fungerer lige så godt - så vil jeg hellere bruge dette, så tilbage til mit spørgsmål - gør dét dette?

- Og ellers tak for svar, til jeg begge to :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Incognito tilstand i Chrome (eller tilsvarende i de andre browsere) giver et fint, retvisende billede af søgeresultaterne.

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der også en måde, hvorpå man kan se, hvorfor de søgeresultater, der ligger højere ens eget site, netop ligger højere? Jeg har 4, der ligger over mig - de to tror jeg godt, jeg kan 'slå', men det sidste .... gad godt vide, hvor meget arbejde, der vil ligge i at komme forbi det?

Mit eget site er ikke færdigt endnu, og realistisk set sker det ikke før til sommer. Men alligevel - det ville være rart at vide, hvor stort et bjerg, jeg skal op over.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marianne H:

Er der også en måde, hvorpå man kan se, hvorfor de søgeresultater, der ligger højere ens eget site, netop ligger højere? Jeg har 4, der ligger over mig - de to tror jeg godt, jeg kan 'slå', men det sidste .... gad godt vide, hvor meget arbejde, der vil ligge i at komme forbi det?

Mit eget site er ikke færdigt endnu, og realistisk set sker det ikke før til sommer. Men alligevel - det ville være rart at vide, hvor stort et bjerg, jeg skal op over.

Det er der da. En grundig analyse af det/de site(s), du vil slå placeringsmæssigt i kombination med en lige så grundig analyse af dit site - inkl. linkanalyser, social media engagement etc. Men hvis du spørger, om der findes et værktøj, der "lige klarer" det for dig, er svaret nej.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Men hvis du spørger, om der findes et værktøj, der "lige klarer" det for dig, er svaret nej.

Det værktøj kaldes for et SEO Firma Smile

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Marianne H:

Er der også en måde, hvorpå man kan se, hvorfor de søgeresultater, der ligger højere ens eget site, netop ligger højere? (...)

Det er der da. En grundig analyse af det/de site(s), du vil slå placeringsmæssigt i kombination med en lige så grundig analyse af dit site - inkl. linkanalyser, social media engagement etc. Men hvis du spørger, om der findes et værktøj, der "lige klarer" det for dig, er svaret nej.

Ja, jeg regnede med, at det var det der måtte til. Så er der noget at gå i gang med! Indeholder din bog anvisninger på hvordan man kan gribe dét an, Thomas?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marianne H:
Ja, jeg regnede med, at det var det der måtte til. Så er der noget at gå i gang med! Indeholder din bog anvisninger på hvordan man kan gribe dét an, Thomas?

Ja et pænt stykke af vejen i hvert fald. Bogen giver dig ikke det instinkt, der kommer med mange års erfaring, men jeg vil påstå, du kan komme langt med den.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)