Hej AnnaMaria, Kan du ikke også pm mig med pris og teksteksempler :)? Vh |
Hej Nicolai
Jo, da Det kommer en besked til dig lige straks.
Hej så længe!
Annamaria
Hej AnnaMaria, Kan du ikke også pm mig med pris og teksteksempler :)? Vh |
Hej Nicolai Jo, da Hej så længe! Annamaria |
Hey Du kan sende info til min mail info@outletmesse.dk Vh michel |
Du må også gerne sende afsted til undertegnet - michael(at)surfsmart(dot)nu |
Få en gratis analyse fra SurfSmart
Du må også meget gerne sende en besked min vej :) |
Hej Michael Super! Jeg sender en besked til dig! Vi skrives ved! Annamaria |
Hej Retro Media Der gør jeg hermed! Ses i indbakken Annamaria |
Nu er du jo den første der spørger, så fair nok. Men kunne du ikke havde henstillet til at andre selv sendte hende en privatbesked, så vi slipper for at den her tråd bliver en evighedstråd i oversigten? |
Hej Mark. Det har du ret i. Spørgsmålet var da også generel. Det vil altid øge muligheden for at vække potentielle køberes interesse, hvis man fortæller lidt om priser og eventuelt henviser til eksempler på sin kunnen. Jeg har selv en dialog med trådstarter i personlig besked, og jeg opfordrer selvfølgelig også andre til at tage dialogen om priser og eksempler ad den vej. :-) |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hej Annamaria, Jeg kunne også være interesseret i at modtage nogle tekst og priseksempler fra dig på e-mail. Vi har en hjemmeside, hvor flere tekster har brug for en brush up/omformuleringer der sælger lidt bedre. Har du også erfaring med at skrive eyecatching nyhedsbreve? Jeg ser frem til at høre fra dig. Bedste hilsner fra Suzanne Olesen Ergopartner.dk suzanne@ergopartner.dk |