Hvor dælen kom jeg ind i billedet med at have kritiseret prisen... jeg gjorde præcis det modsatte... jeg har selv dyre design ting hjemme i køkkenet som jeg har betalt dyre domme for, men kunne få samme funktionalitet for det halve ved at købe et andet mærke... Jeg synes godt hun kan forsvare at tage den pris for det.. og hun lagde selv ud med det... "sælger eksklusive taskeholdere" |
Efterlysning af idéer til salg
Nu skal vi passe på at det hele ikke går op i design og priser, Bettina bad om hjælp til at få gang i salget og det skal hun få. Check dette link omkring Iværksæt 07 http://www.amino.dk/view.asp?topicID=17291 Måske var det en ide at deltage som udstiller, kunne jo være det kunne give dig nogle gode kontakter omkring salg og forhandlere. Ved ikke om, man må sælge direkte på standene? Viceværten søger også hjælpere til Iværksæt 07, se i en anden tråd. Har du kontakter til udlandet og forhandlere? Ved at flere lande gerne vil give en "arm" for dansk design. |
Peter
Danmarkshop.com
Brian N.: Det afgør forbrugerne 100% - det er også derfor store virksomhedder bruger mange milioner på at få skabt et godt brand. Du er velkommen til at sætte prisen op på jeres ting, hvis forbrugerne ellers kan se det unikke ved lige netop jeres produkter. Brian Brandt: Det var heller ikke dig jeg ville ramme, slet ikke - jeg tænkte blot ikke lige over at der var 2 brian''er til stede - sorry :-) |
// Jesper Skov
Igen velkommen og knæk og bræk |
|
Tak for jeres input til mit indlæg på Amino. Det er altid spændende at høre hvad i andre mener. Siden sidst har jeg fået en ny forhandler her fra Amino, så salget går i den rigtige retning. Har du en web-shop og kunne tænke dig at blive forhandler af mine taskeholdere kan du kontakte mig på 21 81 57 71 eller læse om produktet på www.bexna.dk Glæder mig til at høre fra dig. Hilsen Bettina |
Et lille spørgsmål - og sikkert et dumt-spørgsmål :-) Hvordan sidder den fast på bordet, hvis bordpladen er tynd - er der klister på bagsiden? |
PS, jeg synes bestemt ikke det ligner et stykke bøjet metal, især den med den med cirklen er rigtig flot. Og prisen kunne nok også gå an, der skal jo også være plads til mellemhandlere og mængderabatter. |
Hej Jeg har brugt enorm lang tid på at finde det helt rigtige skridsikre gummi underlag. det klistre overhovedet ikke og kan ikke nuldre. Taskeholderen er selvfølgelig designet og udregnet, således at din taske´s vægt trykker det helt rigtige sted. Så det er ikke bare et stykke tilfældigt bukket jern. det er udregnet til formålet. Du har ret, restaurenterne og cafeerne burde montere en eller anden slags krog ved bordene, men det gør de sjældent. Derfor mit uundværelige produkt. Når du først har en, så kan du slet ikke "leve" uden. Der findes flere typer på markedet, men de kan slet ikke sammelignes med min BAG UP. Min sidder fast og er super flot. vh Bettina |