Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efterlysning af idéer til salg

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Edit: Jeg syntes ikke at Anders, Brian og Heidi kan være bekendt at kritisere prisen på dit produkt, det er jo for pokker ikke materialet man betaler for, men selve designet - som ved så meget andet. Der findes ligeledes også vinglas i føtex til 15 kr., og andre mere eksklusive til mange hundrede kroner - jeg tvivler på at vinen er bedre i det dyre glas, og det tvivler jeg også på at folk, som trods det køber det dyre glas, tror.

Hvor dælen kom jeg ind i billedet med at have kritiseret prisen... jeg gjorde præcis det modsatte... jeg har selv dyre design ting hjemme i køkkenet som jeg har betalt dyre domme for, men kunne få samme funktionalitet for det halve ved at købe et andet mærke...

Jeg synes godt hun kan forsvare at tage den pris for det.. og hun lagde selv ud med det... "sælger eksklusive taskeholdere"

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:32
Nu skal vi passe på at det hele ikke går op i design og priser, Bettina bad om hjælp til at få gang i salget og det skal hun få.

Check dette link omkring Iværksæt 07 http://www.amino.dk/view.asp?topicID=17291

Måske var det en ide at deltage som udstiller, kunne jo være det kunne give dig nogle gode kontakter omkring salg og forhandlere.

Ved ikke om, man må sælge direkte på standene?

Viceværten søger også hjælpere til Iværksæt 07, se i en anden tråd.

Har du kontakter til udlandet og forhandlere? Ved at flere lande gerne vil give en "arm" for dansk design.

Peter
Danmarkshop.com

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:39
Heidi: Ja, bestemt kan du have en mening om det, men det virker bare ikke så konstruktivt overfor Bettina - da du måske ikke lige er hendes målgruppe, med dette produkt.

Brian N.: Det afgør forbrugerne 100% - det er også derfor store virksomhedder bruger mange milioner på at få skabt et godt brand. Du er velkommen til at sætte prisen op på jeres ting, hvis forbrugerne ellers kan se det unikke ved lige netop jeres produkter.

Brian Brandt: Det var heller ikke dig jeg ville ramme, slet ikke - jeg tænkte blot ikke lige over at der var 2 brian''er til stede - sorry :-)

// Jesper Skov

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 16:13
Hej Bettina - og velkommen til Amino. Jeg har ikke så meget hjælp at tilbyde, men jeg synes det er virkelig morsomt, at jeg for mindre end 3 uger siden privat spurgte "hvad blev der egentlig af de der taskeholdere, som var så populære for mange år siden?" - ingen kunne rigtig svare på det. Jeg er sikker på, at du nok skal få gang i salget. Om prisen er for dyr - eller måske endog for billig, ved jeg ikke.
Igen velkommen og knæk og bræk
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 17:48
Det er jo ren Anders Frandsen........, de er da super lækre (ikke at Anders Frandsens designs er det), er dog lidt i tvivl om hvem der skal købe dem. Vil private gå rundt med dem? Vil cafeer købe dem - næppe, de er nok for dyre. Ville nok lave en langt billigere udgave, påføre reklamer og så få bryggerier og tobaksfirmaer (???), til at dele dem gratis rundt på cafeer, som askebægre, nu de ikke længere kan det.
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:02

Tak for jeres input til mit indlæg på Amino. Det er altid spændende at høre hvad i andre mener.

Siden sidst har jeg fået en ny forhandler her fra Amino, så salget går i den rigtige retning.

Har du en web-shop og kunne tænke dig at blive forhandler af mine taskeholdere kan du kontakte mig på 21 81 57 71 eller læse om produktet på www.bexna.dk

Glæder mig til at høre fra dig.

Hilsen Bettina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13

Du mister i hvert fald en procentdel af dine mulige salg ved ikke at tage visa/dankort. Der er ingen dækning ved konkurs når kunden benytter kontooverførsel, og det gør en del af dem så utrygge, at de helt forsvinder.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:19

Et lille spørgsmål - og sikkert et dumt-spørgsmål :-)

Hvordan sidder den fast på bordet, hvis bordpladen er tynd - er der klister på bagsiden?
Hvis nej - Falder den så ikke meget nemt af?
Hvia ja, bliver klisteret så ikke "fnuldret" med tiden, så det ikke kan klistre mere - og sidder der så ikke klister fast i dug/bordplade bagefter?

Men ellers en smart ide - jeg ville nok ikke medbringe en, hvis jeg skulle i byen - Men hvis den var ved bordet på fx en restauranmt ville jeg helt sikkert bruge den.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:23

PS, jeg synes bestemt ikke det ligner et stykke bøjet metal, især den med den med cirklen er rigtig flot.

Og prisen kunne nok også gå an, der skal jo også være plads til mellemhandlere og mængderabatter.

Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:14

Hej

Jeg har brugt enorm lang tid på at finde det helt rigtige skridsikre gummi underlag. det klistre overhovedet ikke og kan ikke nuldre. Taskeholderen er selvfølgelig designet og udregnet, således at din taske´s vægt trykker det helt rigtige sted. Så det er ikke bare et stykke tilfældigt bukket jern. det er udregnet til formålet.

Du har ret, restaurenterne og cafeerne burde montere en eller anden slags krog ved bordene, men det gør de sjældent. Derfor mit uundværelige produkt.

Når du først har en, så kan du slet ikke "leve" uden. Der findes flere typer på markedet, men de kan slet ikke sammelignes med min BAG UP. Min sidder fast og er super flot.

vh Bettina 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)