Hej Aminoer Jeg har netop oprettet mig som bruger på Amino. Jeg har startet et firma som sælger eksklusive taskeholdere. Jeg har brug for hjælp til at få gang i salget, så har du nogle gode ideér, hører jeg gerne fra dig. se www.bexna.dk Hilsen Betttina |
Efterlysning af idéer til salg
Ikke for at nedgøre dit produkt, men jeg kender ingen i min omgangskreds der vil være villige til at betale den pris for at slippe for at hænge deres taske over en stol eller sætte den på gulvet. Har du lavet nogle markedsundersøgelser der bekræfter din prissætning? |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
jeg synes også at det virker meget dyrt! Hvis produktet var noget billigere, ville jeg prøve at sælge dem via barer og diskoteker, da det ofte vil være et impulskøb. Måske skulle du benytte dig af en agent, som Jørgen Schmidt Trading |
Hej Bettina Jeg syntes det lyder som et meget spændende produkt. Hver gang jeg er på café mangler jeg sådan en, så jeg ikke skal sidde med tasken på skødet eller lade den ligge på gulvet. Jeg tror du vil have stor succes med at kontakte reklamegave-firmaerne. Det må da være alle tiders julegaveidé til tidens kvinder. Hilsen Jane |
Jane Mørch www.sun-print.dk
Jeg synes ikke det lyder dyrt, hvis man går ud fra, at den skal sælges som en design-genstand, hvilket det ser ud til ifølge webshoppen... Jeg har før set andre mere ubrugelige genstande solgt for endnu mere, fordi man kalder det design... Det er jo der man som forbruger kan differentiere sig i sit hjem... Det er jo det samme som at købe Global knive, som koster spidsen af en jetjager, hvorimod man ligeså godt kunne købe et par obh knive, som er ligeså gode men til den halve pris... Om man synes at taskeholderne er design eller ej, er jo det fede netop ved design, det er noget man selv tager stilling til.... Du er lidt på et niche marked, og det forholdte jeg mig lidt til på min blog på et tidspunkt, jeg ved ikke om du kan bruge det til noget i din sammenhæng, men du får alligevel linket... Markedspotentiale på niche markedet Du har jo muligheder for at sælge på nettet igennem Adwords... Evt gå ind på nogle design sider, spørg om du må få annoncer på deres website... (kræver at du selv laver nogle fede bannere) Det var bare lige nogle hurtige forslag... Held og lykke med din taske hænger... |
Når mine veninder giver flere tusinde for en trøje, taske, ur eller whatever, så tror jeg bestemt også de vil give et par hundrede for sådan en smart løsning. Du kunne prøve ligesom de store tøjmærker, at få nogle kendte til at bruge opfindelsen, og så se det brede sig som ringe i vandet.. Held og lykke med salget.. |
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
Hej Bettina - velkommen til Amino. Jeg har brugt lidt tid på dit site og må nok give "drengene" ret et stykke hen af vejen. Mit første indtryk af dit site var ok, blot troede jeg fejlagtigt at du solgte holdere til mit havebord ![]() Uden at ville virke grov kan jeg i min lokale Imerco forretning, få en æske med 4 stk. lignende holdere til mit havebord, i metal, som har nøjagtig samme funktion og kan bruges til det samme (sådan nogenlunde) og prisen vil jeg anslå er under kr. 50,- Du skriver selv at der er tale om eksklusive taskeholdere og dine forhandlere ligger vel nok også i den skala? Jeg ville aldrig gøre brug af en sådanne taskeholdere og min taske kommer ikke i nærheden af de 10 kg. Jeg ser foran mig, en dame komme ind på en fin restaurant, åbne sin håndtaske, finde din taskeholder i det medfølgende itui, udpakke denne og derefter påmonterer/sætte denne fast på bordet og sluttelig hænge sin taske holderen. Jeg tror nok alle andre gæster ville kigge lidt (det er jo i sig selv jo heller ingen dårlig ide, hvis jeg var sælger af disse holdere) og hvad mon tjeneren ville tænke og ville holderen ikke være i vejen for tallerkener m.m? Når jeg så skulle gå igen, skulle jeg huske taskeholderen, som påny skulle pakkes ned i den medfølgende fine itui og derefter ned i min håndtaske igen - jeg tror oprigteligt, at jeg, som jeg altid har gjort, hænger min håndtaske på stoleryggen, lægger på bordet og eller ved siden af min stol. Tror du ikke man glemmer taskeholderen i farten? Prisen på kr. 350,- er nok i overkanten - meget i overkanten, det kan jeg få en nogenlunde funktionel ny taske for. Jeg ville aldrig overfører kr. 350,- til din konto og så skulle afvente hele 6 uger på at modtage min vare. Få kreditkort ind over (koster naturligvis også penge) eller glem de private og hold til til engros salg. Nu kan jeg levende forestille mig de omkostninger, som du har haft omkring produktudvikling, prøver m.m. nok ikke har været i den billige ende, men jeg har meget svært ved at se potentialet. Jeg er selv vild med ting i stål og metal, som for mig har en funktion. Glæder mig til at høre fra dig og håber at du kan bruge mine bemærkninger, som er ment i en positiv ånd. |
Peter
Danmarkshop.com
Ud fra dit produkt, ville mig forslag være, ikke at sigte efter det private marked. Fokuser i stedet mere på erhverv og tilbyd restauranter, caféer og andet - at købe dit produkt med deres eget logo påtrykt eller graveret. Hvis dette var muligt, er jeg sikker på du vil få solgt en del :-) Edit: Jeg syntes ikke at Anders, Brian og Heidi kan være bekendt at kritisere prisen på dit produkt, det er jo for pokker ikke materialet man betaler for, men selve designet - som ved så meget andet. Der findes ligeledes også vinglas i føtex til 15 kr., og andre mere eksklusive til mange hundrede kroner - jeg tvivler på at vinen er bedre i det dyre glas, og det tvivler jeg også på at folk, som trods det køber det dyre glas, tror. |
// Jesper Skov
Hej Jesper Skov. Det kan du da til dels have ret i. Selvom der er tale om dansk design, kan man vel godt have en mening om, at man synes prisen er for høj for produktet. |
Peter
Danmarkshop.com
Jesper, hvem afgør hvad der er design og hvad der bare er et produkt? vi "designer" også selv vores produkter, men det gør ikke at jeg kan få meget mere for dem, end mine konkurrenter. |