Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimere prestashop check ud?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er ved at ligge sidste hånd på min kommende webshop,drevet af prestashop 1.5.3. Men synes godt nok check out flowet er SUPER besværligt! One page check out er umuligt at finde ud af, med man skal trykke på gæste køb, og gem efter adressen. Dem jeg har haft til at teste har ihvertfald ikke kunne finde ud af det.
Også 5 step check out er besværligt. Man skal trykke på en lille knap for at kunne købe uden at oprette bruger.

Er det derfor muligt at ændre på det - uden man skal smide 500kr efter et ordentligt one page check out modul? Dette køber jeg når jeg har tjent så meget. I mellemtiden, er det så muligt at fjerne login trinet fra 5 step check out, eller ændre one page, så man ikke skal trykke gæste køb og gem - bare gøre noget, så ikke it kyndige giver op, og jeg derfor mister en masse kunder.

På forhånd tak
Tim

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 11:15

Du kan ikke skippe et af trinene i checkout flowet uden at skulle ændre i nogle classer mm i kernen.

Det du kan gøre er at ændre på hvad der bliver vist og hvordan det bliver vist. Det kan du ændre i authentication.tpl og order-opc.tpl i dit tema.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 13:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tim G:

Hej,

Er ved at ligge sidste hånd på min kommende webshop,drevet af prestashop 1.5.3. Men synes godt nok check out flowet er SUPER besværligt! One page check out er umuligt at finde ud af, med man skal trykke på gæste køb, og gem efter adressen. Dem jeg har haft til at teste har ihvertfald ikke kunne finde ud af det.
Også 5 step check out er besværligt. Man skal trykke på en lille knap for at kunne købe uden at oprette bruger.

Er det derfor muligt at ændre på det - uden man skal smide 500kr efter et ordentligt one page check out modul? Dette køber jeg når jeg har tjent så meget. I mellemtiden, er det så muligt at fjerne login trinet fra 5 step check out, eller ændre one page, så man ikke skal trykke gæste køb og gem - bare gøre noget, så ikke it kyndige giver op, og jeg derfor mister en masse kunder.

På forhånd tak
Tim

Hej Tim

De små 500 kr. du skal smide efter et ordenligt OPC modul (evt. www.canin.sk) er hurtigt er tjent hjem igen, ved en højere konvertering.

Se det som en sikker investering Smile

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 21:23

Tak for svarene i to.

Jeg må i gang med at se om jeg kan få fjernet login steppet, så man ikke behøver at trykke handle som gæst, men bare skrive adresse og email.
Ellers må jeg finde 500kr til et one page checkout. Havde regnet med der lige skulle gå en måned eller to før det røg i kurven, lige til man var oppe og i gang. Men det bliver ikke nemt at komme ordenligt i gang, når kunderne ikke kan finde ud af at købe varerne ;D

Der kommer lige et spørgsmål til i puljen - håber stadigvæk nogle kan svare på mit oprindelige spørgsmål ;-)
Men er det muligt når man benytter paypal som betalingsløsning - hvilket jeg gør i starten, indtil jeg lige kommer ordenligt i gang - at når man trykker betal, den går direkte til betalingskort betaling hos paypal, og ikke at man skal logge ind på ens paypal konto?

Hilsen Tim 

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 17:32

Hej Tim G,

Jeg kan nok desværre ikke hjælpe dig så meget.

Men endelig fandt jeg præcis hvad jeg søgte.

Jeg står i præcis samme posion som dig.

Og syntes det er irretabelt, man skal bede kunderne om at oprette en bruger.

Jeg tænkte på om du have 5 minutter til at fortælle mig hvordan du har fået gjort, det du skriver, med at du har slettet den med opret bruger, også ændret den med "gæste"kurv""?

Håber enormt meget at høre fra dig, da jeg har stået i denne position længe - desværre.!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)