Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nærrigrøvsprincippet længe leve eller ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Forespørgsler som denne, er efterhånden blevet hverdag, og måske er det mig der er blevet en gnaven gammel idiot, men jeg fatter ikke at mellemstore virksomheder vil være bekendt at sende tiggerbreve rundt på denne vis.

En helt anden ting er at velgørenhedsorganisationer eller sportsklubber forsøger at rejse midler til dårligt stillede/gode formål, men dette er efter min mening sku for plat.

Hej sliknet.dk

Jeg har en lille forspørgsel.
det drejer sig om at vi, efter en del års arbejde, endelig har fået vores egen webshop. Vi er fra xxxxxx, og har omkring ( 2 cifret ) antal butikker landsdækkende . Vi ligger i høj prisklasse, og går ind for at yde den bedste service og og være de første på indefor xxxx. Vi sælger forskellige mærker, og har et par tusindende forbi butikken hver dag.
Lanceringen af webshoppen, sker d. xxx, og vi vil derfor gøre noget specielt for vores kunder i 3 timer. Til dette har vi skaffet en kendt DJ fra xxxx til at levere en oplevelse, samt en privatfotograf til at fastsætte minderne fra denne dag. Yderligere vil der være procenter og medlemskaber til vores kunder til webshoppen/butikken. Vi har allerede fået noget sponsoreret, men mangler lidt godter.
Derfor skriver jeg til Dem.
Skulle der være nogle spørgsmål, er De velkommen til at kontakte mig xxxxxxxxxxxxxx..........

Så kogt ned synes en stor butikskæde - i den dyre ende - med et 2 cifret antal butikker altså at min lille shop skal være med til at finansiere en dejlig dag for DERES kunder. ? Bevares, jeg er da så heldig at mit navn kan komme med flere steder ( jeg kan næsten ikke få armene ned af glæde) . Hvorfor helvede griber de ikke til lommen , og køber for nogle få kroner det de skal bruge ?
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jesper,

Rolig nu det er jo kun en forespørgsels fra deres siden, jeg kan godt forstå du er lidt forarget, men prøv at vend den om, jeg læser det som de i forvejen gør en masse for at få PR (om de betaler eller ej) denne PR kan du være en del af, hvis det virkelig drejer sig om en butik der sparker røv ville du kunne score en del af denne PR, jeg mener om du selv betaler for PR eller giver lidt slik væk for at få denne går vel ud på et?

Det var bare en anden måde at se på det på:)

/allan

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:41

Hehe Allan, jeg er ( forholdsvis rolig) , og ikke blind for evt. pr værdi. Dog tror jeg 99% af pr værdien går til firmaet og resten fordelt til sponsorer. Jeg har prøvet det før - og ikke mærket nogen effekt what so ever.

Samtidig kommer der 8 - 10 af disse om ugen, og istarten brugte jeg lang tid på pæne svar, og tilbød billige priser, samarbejde mv. - men får NUL retur, De er kun interesseret i gratis varer.

Jeg forstår det ærligt ikke når vi taler større firmaer - de bruger medarbejder kroner på at sende tiggerbreve ud for småbeløb ?? I forvejen har de vel bruge hundredetusindvis af kroner på hjemmesider/facebooksider/reklamer mv. , og så skal de spare de sidste håndører.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:59

Jesper Laugesen:
Samtidig kommer der 8 - 10 af disse om ugen, og istarten brugte jeg lang tid på pæne svar, og tilbød billige priser, samarbejde mv. - men får NUL retur, De er kun interesseret i gratis varer.

Jeg vil da også mene, at man kun yder denne form for 'støtte' til samarbejdspartnere. De mener jo tilsyneladende, at dine kunder er interesseret i dine produkter.

Stig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)