Er der mon nogen der har et forslag til projektsalg af kontorstole?
Vi har agenturet på nogle ret unikke patenteret ergonomiske kontorstole
Vores tyske kollega sælger i høj grad disse stole til større virksomheder som Siemens osv.
Dette er jo helt klart en attraktiv salgsform, og jeg tænker selv at det må være muligt at få fat i nogle indkøbschefer eller HR managers få deres feedback til vores stole og måske komme ind som leverandør den vej.
Men hvad med dig? Har du nogen gode forslag eller råd til hvordan jeg kommer ind denne vej?
Jeg synes det ligner man kommer til at sidde på en anden mands r*v :D Altså det ligner to par baller som sæde..
Ja den ser lidt sjov ud, men der er en mening med galskaben :)
Ideen bag er at man aldrig sidder stille på en kontorstol. Man læner sig ud efter musen, brevordneren, et stykke papir osv. Dvs. man sidder ret sjældent helt stille på en kontorstol. Det skaber en masse bevægelser i kroppen/ryggen som en normal kontorstol ikke tager højde for.
Det 2 delte sæde gør at man altid får den optimale støtte, for det bevæger sig i takt med brugeren. Derved mindskes det pres man normalt får i ryggen.
Vi er en en virksomhed som hjælper mindre virksomheder og iværksættere med at "komme ud over rampen". Enten giver vi sparring til strateg, segmentering, koncept, markedsføring og salg, eller vi overtager simpelthen salgs-funktionen for en virksomhed i en periode.
Typisk køber en virksomhed os én dag ugentligt i 3-6 måneder, hvor vi sætter nogle milestones op, så på den måde deler vores kunder udgiften til en professionel senior-salgschef.
Vi er en en virksomhed som hjælper mindre virksomheder og iværksættere med at "komme ud over rampen". Enten giver vi sparring til strateg, segmentering, koncept, markedsføring og salg, eller vi overtager simpelthen salgs-funktionen for en virksomhed i en periode.
Typisk køber en virksomhed os én dag ugentligt i 3-6 måneder, hvor vi sætter nogle milestones op, så på den måde deler vores kunder udgiften til en professionel senior-salgschef.
... så selvom det kan virke som en attraktiv løsning, så er der også mange usikkerheder..... men jeg vil tage dit tilbud med i kassen af "to do" ting i den kommende tid. Bl.a. til vores ambitioner om mere fokus på volumesalg og projektsalg til større virksomheder.