Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projektsalg af ergonomiske kontorstole til større virksomheder?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle herinde

Er der mon nogen der har et forslag til projektsalg af kontorstole?

Vi har agenturet på nogle ret unikke patenteret ergonomiske kontorstole

Vores tyske kollega sælger i høj grad disse stole til større virksomheder som Siemens osv. 

Dette er jo helt klart en attraktiv salgsform, og jeg tænker selv at det må være muligt at få fat i nogle indkøbschefer eller HR managers få deres feedback til vores stole og måske komme ind som leverandør den vej.

Men hvad med dig? Har du nogen gode forslag eller råd til hvordan jeg kommer ind denne vej?

Hilsen Morten

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 14:23

Jeg synes det ligner man kommer til at sidde på en anden mands r*v :D Altså det ligner to par baller som sæde.. Ellers meget fine stole 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:56

Emil Nielsen:
Jeg synes det ligner man kommer til at sidde på en anden mands r*v :D Altså det ligner to par baller som sæde..

Ja den ser lidt sjov ud, men der er en mening med galskaben :)

Ideen bag er at man aldrig sidder stille på en kontorstol. Man læner sig ud efter musen, brevordneren, et stykke papir osv. Dvs. man sidder ret sjældent helt stille på en kontorstol. Det skaber en masse bevægelser i kroppen/ryggen som en normal kontorstol ikke tager højde for.

Det 2 delte sæde gør at man altid får den optimale støtte, for det bevæger sig i takt med brugeren. Derved mindskes det pres man normalt får i ryggen.

Nedenstående illustrerer det ret godt:

Jeg håber det er stort nok til at kunne læses :)

Hilsen Morten

Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 19:58

Hvad med Kinnarps, Red Office osv?

Tilmeldt 19. Dec 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:12
hvad kostet stolene?
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 18:57

John R:
hvad kostet stolene?

Hej John

Vejl udsalgspris er 4800 x moms, men lige nu fås de til en introduktionspris a 3200 x moms. Det er en besparelse på 33% :)

Mvh

Morten

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 11:28
Ser spændende ud!
Har du selv tid, lyst, kompetencer til at sælge disse, for ellers vil jeg godt byde ind på dette.
Mvh
Torben
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:01
Hej Torben. Kompetent hjælp kan altid bruges så skriv gerne med dine kontaktoplysninger og lad os finde ud af om der er grundlag for et samarbejde.

Mvh morten
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 14:13

Hej Morten,

Vi er en en virksomhed som hjælper mindre virksomheder og iværksættere med at "komme ud over rampen". Enten giver vi sparring til strateg, segmentering, koncept, markedsføring og salg, eller vi overtager simpelthen salgs-funktionen for en virksomhed i en periode.

Typisk køber en virksomhed os én dag ugentligt i 3-6 måneder, hvor vi sætter nogle milestones op, så på den måde deler vores kunder udgiften til en professionel senior-salgschef.

Du kan læse mere på www.oxeogco.dk og skriv til ts@oxeogco.dk hvis du vil høre mere om priser etc.

Mvh

Torben

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:22

Torben Søndergaard:

Hej Morten,

Vi er en en virksomhed som hjælper mindre virksomheder og iværksættere med at "komme ud over rampen". Enten giver vi sparring til strateg, segmentering, koncept, markedsføring og salg, eller vi overtager simpelthen salgs-funktionen for en virksomhed i en periode.

Typisk køber en virksomhed os én dag ugentligt i 3-6 måneder, hvor vi sætter nogle milestones op, så på den måde deler vores kunder udgiften til en professionel senior-salgschef.

Du kan læse mere på www.oxeogco.dk og skriv til ts@oxeogco.dk hvis du vil høre mere om priser etc.

Mvh

Torben

Hej Torben 

Det lyder jo meget fint, men som så mange andre små virksomheder, så ulmer usikkerheden i mig.

1) Hvad får jeg for mine penge

2) Hvad er ROI

3) Kan i jeres gylle

4) osv osv osv....

... så selvom det kan virke som en attraktiv løsning, så er der også mange usikkerheder..... men jeg vil tage dit tilbud med i kassen af "to do" ting i den kommende tid. Bl.a. til vores ambitioner om mere fokus på volumesalg og projektsalg til større virksomheder.

Hilsen Morten

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)