Hej logo-kyndige folk (og andre kreative eksistenser) Jeg skal have lavet et logo til en billig pris.. Det drejer sig om et logo til en virksomhed der formidler IThjælp/computerhjælp - derfor skal det helst være et logo der er lidt smart, i enkelt design og gerne holdt i det minimalistiske. Det skal samtidig være nemt at konvertere til sort/hvid og det skal også være muligt at lave klistermærker (til bil o.l.) med logoet. Håber der er nogle der har lyst og mod på at arbejde lidt med det!? Mvh Samira |
Logo
Vi kan tilbyde at lave et professionelt logo for 1800 kr. Kontakt os gerne hvis du vil se eksempler på tildligere logodesigns vi har udarbejdet eller kig forbi vores hjemmeside. Mvh. Mikkel Johansen Mediegrafiker www.inmedia.dk |
|
Hej Mikkel. Ja, jeg glemte i skyndingen lige at oplyse at virksomheden hedder WebCity Vh Samira |
Har du en mail-adresse hvor man kan sende forslag til? |
Hej, Jeg byder også gerne ind. Tag et kig i mit portfolio på Webkode.dk, og kontakt mig gerne på kim@webkode.dk, hvis du er interesseret i et tilbud. |
Grafik skal komme fra sjælen! Vi, Anette Christiansen og Ann Bergsman, har netop skrabt en |