Jeg har ved at sætte de sidste touch på min webshop som jeg har lavet på Prestashop.
Jeg er ved at få siden godkendt af Nets(Teller), og de siger at de vil godkende siden på forudsætning af at jeg indsætter logo af Dankort. Jeg ved simpelhen ikke hvordan jeg gør det. Har siddet og kigget på det i flere timer, og kan virkelig ikke finde ud af det. Jeg har downloadet modulen "block payment logo", men ved simpelhen ikke hvordan jeg kan indsætte dankort logo, og hvor jeg kan gøre det generelt.
Er der en der har mulighed for at hjælpe, med at forklare mig det?
Gør du det ikke sværere end det egentlig er? Er det ikke bare at finde et billede af et Dankort logo og indsætte som billede i foot'eren (eller hvor du nu gerne vil have den)?
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Jeg har ved at sætte de sidste touch på min webshop som jeg har lavet på Prestashop.
Jeg er ved at få siden godkendt af Nets(Teller), og de siger at de vil godkende siden på forudsætning af at jeg indsætter logo af Dankort. Jeg ved simpelhen ikke hvordan jeg gør det. Har siddet og kigget på det i flere timer, og kan virkelig ikke finde ud af det. Jeg har downloadet modulen "block payment logo", men ved simpelhen ikke hvordan jeg kan indsætte dankort logo, og hvor jeg kan gøre det generelt.
Er der en der har mulighed for at hjælpe, med at forklare mig det?
MVH.
Ghazal
Hej Ghazal
Har du installeret samt aktiveret modulet?
Ellers prøv at kigge under Modules -> Positions for at se om det er hooked på din side.
For at indsætte et Dankort logo, finder du bare stien til billedet og downloader det via. FTP - laver dine ændringer og uploader det til samme sti igen.
Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside? - https://prestawise.dk