Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.billigexperten.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :
www.billigexperten.dk
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du på nogen måde vil have noget seriøst og brugbart ud af amino, skal du nok til at tænke dig lidt om. Dette er ikke en reklamesøjle, for små websites som mangler lidt trafik. Dette er ikke det første indlæg af denne slags du opretter, og jeg tvivler på at nogle brugere herinde syntes om dem!

Det kan godt være du er heldig at erobre et par besøgende, men jeg tvivler på at sure aminoer er de bedste kunder. Skab i stedet et godt image.

// Jesper Skov

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Vågn dog op!

Læser du aldrig hvad folk skriver til dig, eller lukker du bare dine øjne og opretter nye indlæg?

Du er gang på gang blevet fortalt at du skal gøre noget mere ud af din shop hvis du vil have kunder, både med din billigexperten og din shop2billig. Aldrig svarer du pænt igen og siger tak, næh istedet opretter du nye identiske tråde uden noget tekst for at skaffe lidt loussy reklame.
Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak..! For din besked

 

Jeg beklager da jeg har fået oprettet så mange tråde på amino der er ikke for at få opmærksomhed blot lidt hjælp fra folk her på amino jeg har fået meget kritik på mine to shops men hvergang der kommer kritik er der ikke nogen der skriver hvad de kunne tænke sig jeg lavede om det er det jeg har ventet på folk skiver til mig måske kan du hjælpe mig his du har lyst til det foe jeg ville jo gerne have min side bliver meget mere brugervenlig og flok de får gavn af den håber du vil hjælpe mig

 

På forhånd tak..!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Det første du kunne gøre var jo at spørge om kritik, istedet for bare at smide et indlæg med din webadresse i, hvordan skulle vi vide det er kritik af din hjemmeside du er ude efter? Især når du har valgt at ligge den i kategorien jeg har et godt tilbud.

Men hvis jeg lige kort skal give noget kritik, så skal du have rettet op på alle de fejl man støder på, du kan ikke undgå at se dem hvis du selv prøver at bestille en vare i din egen shop.

 

Det er alt fra at billeder ikke virke, hele designet skubber sig, døde links etc. etc.

Når folk handle på nettet søger de efter en butik hvor de føler sig trygge, det gør man bestemt ikke hos dig med alle de fejl.

Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak..! for din Besked

 

Det er ikke fordi jeg vil lave reklame for siden gennem amino jeg vil bare tippe folk om min side beklager da den manglene tekst i tipne men det skal jeg nok snart få styr på vil s lige høre dig om du ville kigge på min side og skrive ting der kunne gøres bedre tager gerne imod hjælp fra alle der har noget og sige om mine shops

 

Med Venlig Hilsen Tonny Kristensen

Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Endnu engang tak

 

Kan du mere precis sige hvor designet skubber sig er det ved højre side pga banneret

 

Med Venlig Kilsen

 

Tonny Kristensen

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-08-2007 17:07:07
Forfatter: BilligeXperten.dk
Tak..! for din Besked


Det er ikke fordi jeg vil lave reklame for siden gennem amino jeg vil bare tippe folk om min side beklager da den manglene tekst i tipne men det skal jeg nok snart få styr på vil s lige høre dig om du ville kigge på min side og skrive ting der kunne gøres bedre tager gerne imod hjælp fra alle der har noget og sige om mine shops


Med Venlig Hilsen Tonny Kristensen



Hehe - undskyld jeg lige bryder ind, men hvad er den præcise forskel på at reklamere for sin egen side og tippe folk om sin egen side?

Mht. lidt kritik, syntes jeg ikke godt om den blå linkfarve. Derudover skal dine bulletpoints i forsideteksten rykkes ind, så de ikke står så tæt op af menuen. Dine billeder til de forskellige produkter fylder også alt for meget, i forhold til deres størrelse - lav evt. også thumbnails, så det store billede ikke skal loade når et lille blot skal vises. Sidst, som Martin også nævne, skal selve købsflowet optimeres - så brugeren lettere kan gennemføre sit køb.

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Når jeg mener reklame så er det noget der irritere folk og det er ikke det jeg er ude på

 

Hvad mener du med : Derudover skal dine bulletpoints i forsideteksten rykkes ind, så de ikke står så tæt op af menuen...?

 

hvordan ville du have billederne skulle vare skal de tages om eller..?

 

hvad er det thumbnails

 

hvordan mener du jeg skal optemere selve købsflowet

 

er meget glad for den hjælp jeg får fra dig og martin mange tak til der begge

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor har du egentlig lavet den shop?

 

Er der nogen der har købt noget?

 

Grunden til at jeg spørger er, at dine modebælter, var på mode samtidig med sejlersko og tynde læderslips (80'erne), nøglehulsskive etc. - Jeg kan bare ikke helt finde ud af, om det er en joke eller om du mener det seriøst.

 

Jeg tror at årsagen til at du ikke får meget og konstruktiv kritik på din side, er det samme, som da min gamle 2CV var til syn - Synsmanden bad mig komme hen til bilen. Så stak han sin skrutrækker igennem bunden, nogle forskellige steder. Han påpegede at dørene snart ikke skunne smække pga. af rust, hvorefter han sluttede af med at sige, "jeg vil ikke lave en mangelliste, for sandheden er, at der skal laves så meget på den, så det ikke kan betale sig".

 

Pointen: Man ved sgu ikke hvor man skal starte, hvis du virkelig mener det seriøst.

 

Anyway...held og lykke med din side.



 



 



Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)