|
Vi er kommet i besiddelse af et større erhvervslejemål og udlejer derfor en del af lejemålet. Beliggenhed i starten af amager i attraktivt område. Her er mulighed for at I kan leje 75kvm2 fordelt på to lækre lokaler i stueplan (udgør 50 kvm2, begge med butiksvinduer) samt et lækkert kælderlokale på ca. 25 kvm2 (med åben trappe så dette lokale fremstår yderst brugbart). Brugbart til: Galleri, Tøjbutik, Kontor osv. men ikke til mad og lignende. Vi vil skulle dele køkken og toilet. Svar gerne på denne mail : Tiadrums@gmail.com. Billeder kan fremsendes. Pris 6000,- |
Tre lokaler på Amager, ca. 75 kvm
|
Venlig hilsen Morten |
|
UPDATE!! Vi har fået forhandlet huslejen ned og udlejer derfor de 3 lokaler til 5500,- pr mnd. Der må da virkelig være nogen der kan bruge dette til Galleri, Kontor eller lignende???? Og til Morten: Undskyld det sene svar Alle andre kan iøvrigt se billeder på DBA lige her: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=50998786 Mvh Tia Drums |
|
hej vil høre om lokalerne stadig er ledige på æblestien ?
louise carlsen |
|
Hej Louise.
Ja lokalerne er stadig ledige. Sig til hvis du vil have en fremvisning. Mvh Jacob |
|
Hej Jacob vil rigtig gerne se lokalerne - hvad er depositum ? |
|
Hej igen Louise. Depositum er 6 mnd. Kontakt mig venligst på denne mail: tiadrums@gmail.com for yderligere info. Mit forslag til fremvisning er Tirsdag, hvordan lyder det? Lad os tage det over email. Mvh Jacob |
|
Hej Jacob har skrevet på din mail men ved ikke helt om du får dem ?
hilsen louise |
|
Hej Louise. Jeg har ikke modtaget noget til tiadrums@gmail.com, så prøv venligst igen (kopier evt mailen herfra) Jeg melder tilbage pr mail hvis jeg modtager noget, og ellers må du fange mig her. Mvh Jacob |
|
hej igen nå ved ikke lige hvad der sker for min mail - men vil gerne se lokalerne tirsdag jeg skriver mit tlf så kan vi evt snakke sammen over tlf ( 50 11 11 50 ) |
Bliv gratis medlem