Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apprentice søges - praktikant på kommision

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej unge mennesker!

Brænder du for at lære en masse om internettet, affiliate, seo og html?

Mangler du noget fornuftigt at bruge din fritid på?

Så har du muligheden for at tjene penge på din interesse, uden at skulle bygge det hele fra bunden.

Bliv en del af allerede bestående hjemmesider, som drives med henblik på at skabe indhold og information til læserne, samtidigt med at der tjenes penge på brugernes aktivitet på siderne.
Det sker på forskellige måder, og det er blandt andet dette som du vil lære undervejs.

Du får altså en enestående mulighed for at lære en masse tips og tricks omkring affiliate-markedsføring, samtidigt med at du får mulighed for at tjene penge på din indsats.

Din løn afhænger af din indsats, nøjagtigt som det er i den virkelige affiliate-verden.

Du får bare muligheden for at starte på øverste trappetrin i stedet for det nederste i affiliateverdenen.

Grunden til at jeg søger, er dels lysten til at dele og lære fra mig, men også fordi der på en del af de sider jeg administrerer er et stort uudnyttet potentiale, som en ung og ihærdig skribent og link-builder kan løfte til endnu større højder.

Kvalifikationer:

• Du skal have lyst til at skrive på dansk og engelsk,
  • Du skal kunne skrive uden væsentlige stavefejl.
  • Have din egen PC derhjemme med internetadgang.
  • Kende lidt til hvad html er
  • Have lyst til at skive i html / php - (du lærer det) 
Resten finder vi ud af efterhånden.
Lønnen vil være basseret på den ekstra-indtjening som akkumuleres på grund af dit arbejde, og vil være en høj procentdel af dette. (nærmere omkring dette, når den rette kandidat er fundet)
Hvis den rette person findes, og kemien er i orden kan der med tiden blive tale om delt ejerskab af siderne
Men husk du skal melde dig på banen af lyst til at lære og suge viden til dig, mens du laver nogle opgaver og ser tingene vokse.
Har dette opslag vakt din interesse, skal du for at komme i betragtning sende en fyldig beskrivelse af dig selv, dine kvalifikationer og dine interesser. Send det i PB til mig, eller send det som email til jd{a}icode.dk

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

giver den lige en bump, på gr. af posttidspunkt

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)