Jeg vil gerne lave nogle netsider der henvender sig til unge. Derfor søger jeg 2-3 personer at arbejde sammen med, så vi delse det hele mellem os, og kan skabe flere ideer sammen. Så kunne det være noget for dig, så skriv en PM for flere oplysninger. Mvh Kenneth |
Har unge din interesse?
- 1

|

|
|
![]() |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
|
:-) ... det var dælme nogle smukke ord, Mikkel ....vis verden hvad du har... he he... Men du har ret... der skal lige en anelse mere til end bare en overskrift og skriv mig en PM ! |
Hej Kenneth Jeg er enig med de andre, du må lige give os lidt flere godbidder.F.eks er det unge mellem 13 - 15 år vi taler om, eller måske den 20 - 25-årige. Taler vi om salg, information, chatroom eller hvad er det du vil tilbyde de unge. Grunden til at vi har brug for flere detaljer er, at "unge mennesker" er et vidt begreb. Jeg kunne f.eks. godt være interesseret i at lave noget rådgivning for unge 15 - 18-årige, men ikke i at opbygge en datingsite eller salg af produkter til de unge. Du må også beskrive lidt nærmere, hvilke personer du søger, er det nogen der kan hjælpe med opbygningen, eller stå for driften, eller nogen der skal yde hjælpe en gang i mellem? Held og lykke /skou
|
Ja, det er da ikke umuligt at jeg kunne være interesseret, men det er lige magert nok til at reagere på Har du et produkt, forretningsplan, budgetter m.m. eller er det bare en løs tanke osv... |
Nu kan det snart være nok..... ;o)