Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla / søgeordsoptimering - leder efter hjælp til min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en hjemmeside, som er lavet i Joomla. Jeg har brug for hjælp til diverse opdateringer og forbedringer, således at hjemmesiden er up-to-date.

Du bør have kendskab til moduler indenfor mødebooking af lokaler, kalender til kommende arrangementer og lignende, som jeg helt aktuelt ønsker udført. Det vil være et klart plus, at du er dygtig til kommunikation, så vi får de rette budskaber ud.  Giv mig gerne nogle eksempler på hvad du har lavet af lignende opgaver. Jeg vil gerne have nogle bud på timepris. Gerne udført hos os - er beliggende tæt på Hillerød.

Jeg har også brug for at få lavet søgeordsoptimering - og vil gerne vide hvad det koster. Kan det udføres på timepris eller en pris på et antal ord f.eks. 50-100 ord??

Glæder mig til at høre nærmere.

Bedste hilsener Mette

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 100
Fra  redHOST APS Trendbazaar A/S Skrevet kl. 11:53

Hej Mette,

Vi laver Joomla dagen lang, og kan sagtens opdaterer din side til den rette version, og lave eventuelle forbedringer. Vi har stor ekspertise indenfor begge områder.

Desuden laver vi også søgemaskineoptimering (det sidder jeg med), og det kører vi på timebasis. 

Du kan læse mere om os (redWEB) her - og du må meget gerne sende mig en mail på jesper@redweb.dk - Så kan jeg lige få et lidt mere præcist overblik over hvad der skal laves, og kan give dig et uforpligtende tilbud på opgaven. 

Mvh

Jesper

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:03

Hej Mette.

Jeg har sendt dig en personlig mail.

Venlig Hilsen

Vivi Gamskjær Vroue

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 07:30

Hej Mette

Hvis du vil, kan du fint bruge Supersaas som Joomla booking system. Det passer til alt fra version 1.5 - 2.5.

Du kan oprette en gratis administratorkonto, der ikke er tidsbegrænset, og du bliver ikke bedt om kreditkortoplysninger på det gratis modul.

Mvh

Holger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)