Dette er ikke en salgstale, selvom man selvfølgelig altid søger opgaver og udfordringer, jeg vil bare gerne høre jeres mening omkring dette, og skulle nogle have decideret salg eller andet i tankerne, så kontakt mig venligst på mail eller her på amino. På nuværende tidspunkt har jeg min virksomhed SponsorPartner hvor jeg styre de opgaver, som foreninger og lignende har ved at skaffe sponsorater. Dette er en relativ svær opgave i disse tider, selvom jeg kun kan se det som en god forretning, hvis man bruger det rigtigt og aktivere sit sponsorat, også selvom sponsoratet kun har kostet 2-5.000 kr. I forbindelse med dette har jeg fået henvendelse fra en svømmeforening, som har +500 medlemmer i en forholdsvis ung alder (6-18), der er ikke mulighed for opsætning af bande osv, men i og med at medlemmerne har så ung alder er forældrene og bedsteforældre oftest til stede i forbindelse med træning. Derfor har jeg tænkt på om det kunne være en mulighed at lave et blad, hvor sponsorer har mulighed for at få en ½ side i med reklame af deres produkter, og disse vil forældrene/bedsteforældrene så kunne læse, når børnene svømmer. Prisen har jeg tænkt ville være omkring 2.000,- pr. sæson, hvor bladet så opdateres hver halve sæson. Ville I kunne have interesse i at få jeres virksomhed i sådan et blad? I realiteten kunne dette både være interessant for webshops, fysiske butikker og større produkter. |
Jeg tror personligt jeg ville være mest interesseret, hvis jeg havde en fysisk butik, der lå Lokalt. Men havde jeg det, kunne jeg godt være interesseret. Så bedstefar, mor og tante Oda, der sidder og (keder sig i mens de) ser poden svømme, kan læses at nede på hovedgaden, har Slagter Jørgensen tilbud på medister hele februar.