Overskriften siger det. Jeg har en køreskole jeg skal have i top 5 på Google. Det er et Wordpress-site og siden ligger lige nu på side 3 ved det vigtigste søgeord. Jeg modtager gerne mails med tilbud (inkl. en forklaring af din ydelse + pris!)
Jeg har én betingelse: jeg vil først betale når jeg ser resultater :-)
AminoFreelancere har mange dygtige SEO-folk tilknyttet som kan hjælpe dit website med at ranke bedre. Amino Freelancer er garant for store besparelser – Du betaler os intet og får samtidig den bedste pris i markedet, da freelancerne er konkurrence med hinanden om opgaven.
der er meget snak om emmet seo herinde og efter hvad jeg har hørt skulle ingen seo i mange tilfælde være bedre end billig seo
det med du først vil betale når du ligger på side et tror jeg ik giver dig nogen garanti da du kan risikere at blive smidt helt ud af søgeindeks efter et stykke tid hvis feks man har brugt metoder der bryder med googles regler
det er vel bedre at give mange penge for noget der gør at du tjener mange mange penge end at give lidt for noget der ik virker eller måske gør det hele være lad for alt i verden værd med at lade en selvudråbt seo mand smadre din butik
brug nogle af de anerkendte eller lad værd med at bruge nogen mit bedste bud
Det kan godt være det ikke er meget kendt - men jeg mener alligevel, at det er et produkt hvor man kan forvente et resultat (af en eller anden størrelse), ellers kan enhver påstå at have gjort noget godt for pengene.
Jeg læser tit debatten herinde, og det flyder med SEO-tilbud. Derfor mener jeg godt jeg kan tillade mig at give lidt betingelser.
Jeg har allerede fået et par tilbud via mail, så hvis du er interesseret, må jeg bede dig om at skrive til mig.
Tak for dit svar - jeg er med på, at det skal holdes ved lige, og min opgavebeskrivelse skal ikke forstås som om at jeg ikke vil have kvalitet. Jeg ved bare at der er mange om buddet!