Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge billig SEO som virker!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Overskriften siger det. Jeg har en køreskole jeg skal have i top 5 på Google. Det er et Wordpress-site og siden ligger lige nu på side 3 ved det vigtigste søgeord. Jeg modtager gerne mails med tilbud (inkl. en forklaring af din ydelse + pris!)

Jeg har én betingelse: jeg vil først betale når jeg ser resultater :-)

Med venlig hilsen,

Jonas Bøgh

hey@nummer62.dk

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:55

Amino Freelancere har mange dygtige SEO-folk tilknyttet som kan hjælpe dit website med at ranke bedre. Amino Freelancer er garant for store besparelser – Du betaler os intet og får samtidig den bedste pris i markedet, da freelancerne er konkurrence med hinanden om opgaven.

Besøg Amino Freelancer

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:49

Hej Jonas

Jeg hader at være en lyseslukker. Men No Cure No Pay inden for SEO er ikke meget kendt. Og det er bestemt ikke billigt. 

Jeg udføre No Cure No Pay, men det er ikke billigt, men heller ikke dyrt. Jeg skal jo have betaling for et godt stykke udført arbejde. 

Du kan jo prøve at skrive mig en PB med hvad du synes billigt er Smile

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 19:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

der er meget snak om emmet seo herinde og efter hvad jeg har hørt skulle ingen seo i mange tilfælde være bedre end billig seo 

det med du først vil betale når du ligger på side et tror jeg ik giver dig nogen garanti da du kan risikere at blive smidt helt ud af søgeindeks efter et stykke tid hvis feks man har brugt metoder der bryder med googles regler 

det er vel bedre at give mange penge for noget der gør at du tjener mange mange penge end at give lidt for noget der ik virker eller måske gør det hele være lad for alt i verden værd med at lade en selvudråbt seo mand smadre din butik 

brug nogle af de anerkendte eller lad værd med at bruge nogen mit bedste bud 

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 19:52

Hej Emil!

Tak for dit svar.

Det kan godt være det ikke er meget kendt - men jeg mener alligevel, at det er et produkt hvor man kan forvente et resultat (af en eller anden størrelse), ellers kan enhver påstå at have gjort noget godt for pengene.

Jeg læser tit debatten herinde, og det flyder med SEO-tilbud. Derfor mener jeg godt jeg kan tillade mig at give lidt betingelser.

Jeg har allerede fået et par tilbud via mail, så hvis du er interesseret, må jeg bede dig om at skrive til mig.

Med venlig hilsen,

Jonas Bøgh

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 19:54

Hej jonas33

Tak for dit svar - jeg er med på, at det skal holdes ved lige, og min opgavebeskrivelse skal ikke forstås som om at jeg ikke vil have kvalitet. Jeg ved bare at der er mange om buddet!

Med venlig hilsen

Jonas Bøgh

Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:54

Jonas Bøgh:
Jeg har allerede fået et par tilbud via mail, så hvis du er interesseret, må jeg bede dig om at skrive til mig.

Pas nu bare på du ikke vælger den billige løsning, og ødelægger din forretning :-) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 19:58

Internexus:

Jonas Bøgh:

Pas nu bare på du ikke vælger den billige løsning, og ødelægger din forretning :-) 

Det skal jeg nok - tak for dit heads up :)

Med venlig hilsen

Jonas Bøgh

Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:59

Jonas Bøgh:
Det skal jeg nok - tak for dit heads up :)

Det var så lidt Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)