Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer, jeg har benyttet mig af et linkbuilding og Seo firma her fra amino. har haft bestilt nogle linkpakker, nu er er der snart gået 3 måneder, og har ikke modtaget halvdelen af de links jeg har betalt for, selv om han reklammer med at man inden for 3 måneder skulle ha modtaget alle links, efter et stykke tid tid bestilte jeg noget onpage SEO til min hjemmeside, det har jeg også betalt for, der aftalte vi en uge, har ikke hørt fra ham siden,

Betaling er forgået over paypal. hvordan står jeg så i den situation, er det muligt og få sine penge igen, eller er der bare ikke noget og gøre ved det.

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:55

Ja, du kan altid få dine penge tilbage ved at gøre indsigelse til banken hvis du har betalt med kort.

Fede malerier en blog om malerier

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47178
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:08

Jeg tror nu hvis det var banken og et kort, så ville man komme til - "kort". 3 mdr efter en betaling, og utilfredshed - den ene siger at der mangler mange links, den anden at det ikke er tilfældet - den tror jeg ikke banken trækker en 3 mdr gammel betaling tilbage på

Så er der Paypal som det jo var her, og det er da bare at prøve, det er jo gratis at rejse en dispute, men 3 mdr efter igen - og sælger vil påstå noget andet - den kan blive langvarig

Det er meget nemmere med en vare som ikke er fremkommet, hvor sælger kan skulle bevise den sendt og evt følge den, men ydelser som linkbuilding og SEO som vil kræve at de her 3 mdr efter nærlæser kontrakter? Den tror jeg ikke på, men prøv dog med en dispute som ikke koster noget

Jeg tror du enten bare må blive ved med at mase på, eller indse at du valgte den forkerte leverandør - alternativt, hvis det er mange penge og du har stærke beviser, køre den i retten.

vh

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 17:46

Hej Søren,

Tror den bliver svær her 3 md. efter, men som John skriver så kan du altid prøve med en dispute.

Jeg tror godt jeg ved hvilke firma du referere til da jeg selv har en ordre liggende hvor det ikke går i forventet tempo, det skyldes åbenbart travlhed, hvilket i nogen tilfælde også kan være acceptabelt, men når man vælger at kører tilbud på sin service og forlænge dette tilbud så man til sidst sidder med så meget arbejde man ikke kan opretholde den service man lover, så knækker filmen.

Det er altid rart at få nye kunder i biksen, men når man ikke magter at sige stop når der ikke er kapacitet til mere så ender man med at tage munden for fuld. Det er ikke en praksis jeg er fan af, da det som oftes resultere i utilfredse kunder der ikke vender tilbage.

Tror umiddelbart nok du skal få de links du har betalt for, men der går nok noget længere tid end du blev lovet. 

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)