Min søster og jeg er så småt klar til at lancere vores første webshop. Det lyder ikke som det helt store og det er det sikkert heller ikke for jer, men for os er det ikke blot en ny webshop, men et eksperiment indenfor markisebranchen. Vi har som de første fået etableret en hjemmeside hvor man kan designe markiser online. Vi vil se om vi kan ændre forbrugernes syn på en markise fra at være en "brugbar" ting, til noget unikt og designfuldt inventar i ens hjem.
Men tilbage til sagen, vi søger nemlig konstruktiv kritik på vores hjemmeside. Vi ved godt der mangler en masse ting og vi er allerede igang med at få rette diverse, men inden vi kommer alt for langt i processen ville jeg forhøre mig om hvad i mener, så vi ikke laver dobbelt arbejde.
Vi er bevidste om der mangler priser når du designer din markise og ligeledes mangler der en masser billeder under produkt kategorien. Men vi vil meget gerne høre jeres kritik så vores siden kan blive endnu bedre.
NB. Det er kun "Henry" markisen du kan vælge når du bygger din egen markise, de andre er ikke helt færdige og den hvide baggrund bliver fjernet ;)
Jeg gik ind for at se markisemodeller og der var bare tekst men ingen billeder af modellerne. Så er jeg smuttet :) Super flot shop i har lavet. Hvor har i den løsning fra ?
Jeg synes i mangler en tilbageknap når man er i gang med at designe.. lige nu er der kun et knap til at gå frem til næste step.
Og så kunne det være godt med lidt uddybninger.. Feks har jeg ikke nogen anelse om hvad en varmelampe er - er det sådan en terassevarmer eller noget som varmer ledene så de ikke fryser i frostvejr måske?! Og feks når man vælger stoffet - så ville det være rart at kunne se om kvaliteten af stofeft er den samme.. og på siden med vælg dybde/udfald kunne der stå hvor jeg måler det henne.. er det fra der hvor den sættes fast i taget og ned til jorden?
Når jeg kommer til sidste step kunne der stå "afhent selv i Kolding>(eller hvor i ligger)" i stedet for bare afhent selv.. hov nu så jeg lige at jeres adresse står med småt i hjørnet, så er det måske ikke nødvendigt.
PS kom lige til at læse hvorfor de forskellige markiser har fået deres navne - fedt fundet på! det gør det meget personligt at handle hos jer.
Bliver alle jeres markiser lavet på bestilling? For så skal i da slå lidt mere på at det er costummade
Den siden som du var inde på kommer til at være fuldstændig anderledes og vi ved godt der mangler billeder. Under markisemodeller kommer der til at være produktbilleder en kort beskrivelse og priser. VI synes der blev for meget tekst, men tak for dit respons :) Hjemmesiden er bygget op fra bunden i CMS systemet concrete5.. Det er en open souce tilsvarende til wordpress bare mere webshop orienteret..
VI vil helst ikke have folk skal kunne gå tilbage - Ej, ideen er man kan trykke på toolbaren hvor der står model,størrelse osv. og på den måde komme tilabge, men måske skal det være mere tydeligt. Problemet med vores produkt er det ikke er en normal "papkasse" produkt og derfor er forbrugeren nødsaget til at læse en del på vores side. Der står en helt masse om selve markisen dens funktioner samt tilbehør hvis man surfer lidt rundt. ( Du skal tage undermenuen "hvad er en markise" og her kan du læse dig frem til dit sprøgsmål).
Hvad angår hent selv har du fuldstændig ret - vi er nok nødsaget til at gøre det mere synligt. Der vil vi straks kigge på.. Men ja der mangler stadig en del, men kom endelig med flere idéer og konstruktiv kritik :)