Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg leje en bil rigtigt billigt en eller to måneder eller mere

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen der har et udlejning bureau eller en bil de ikke bruger eller andet, eller bare vil tjene lidt på den ekstra bil?

Jeg står og mangler en bil jeg kan leje billigt 1-2 måneder eller mere. 

Det er næsten lige meget hvilken, den skal bare kunne rumme 1 voksen og 2 børn og være ok sikker.

Nogen tilbud, forslag?

Bedste hilsener

Lisbeth 

ltltogo@gmail.com

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth

Tror lige du skal skrive hvor du er fra :-)

RETTELSE: Min fejl kan se du er fra Horsens 

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en bekendt der for nyligt skulle leje en personbil, til at køre ca 2-3 timer hver dag i forbindelse med arbejdet. Vi undersøgte alt hvad vi kunne google os til, og kom frem til at Lej-et-lig er de billigste.

De er ikke altid de kønneste biler, men der er ikke som der ellers går rygter om, problemer med sikkerhed osv. Det er bare brugte udlejningsbiler, som ikke er de allernyeste.

P.s. jeg får ( desværre) ingen penge af Lej-et-lig for at anbefale dem, jeg synes bare de er billige ;)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu skulle det jo være en sikker bil :D

Tilmeldt 14. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lisbeth

 

Jeg tænkte at du kunne prøve at se på leasing af privatbil.

Peagout har lige kørt en kampagne kan jeg huske hvor der er 0 kr. i udbetaling for en bil.

Man skal altså kun betale for selve leasing, og jeg tror det billigste er noget i retning af 14-1500 pr. måned

Det er alligevel ret billigt.

Måske var det en ide? Du kan se mere inde på peagouts hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Nu skulle det jo være en sikker bil :D

Thomas kan du uddybe, hvorfor du mener at Lej Et Ligs biler ikke er sikre? Eller du mener måske kun at helt nye, og dermed markant dyrere for slutbrugeren, biler er sikre ;)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille Abildgaard:
Thomas kan du uddybe, hvorfor du mener at Lej Et Ligs biler ikke er sikre? Eller du mener måske kun at helt nye, og dermed markant dyrere for slutbrugeren, biler er sikre ;)


Skrev jeg det? Det mener jeg ikke ;)

Deres biler er noget skrammel, længere er den ikke. Jeg har lejet hos dem 2 gange og gør det aldrig mere. Begge gange var der fejl på bilerne. I det ene tilfælde røg døren af. I det andet tilfælde måtte jeg selv efterspænde bolte til det ene forhjul, da det sad løst.

Der er typisk tale om meget gamle nedslidte biler der udlejes. Ja, det er billigt - men sikkerheden kan man nok tillade sig at stille spørgsmålstegn ved.


Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lejet hos dem 10 gange, til lange kørsler over broen, og har intet haft at udsætte på bilerne. Min bekendte lejede en personbil hos dem i 3 mdr, der som sagt kørte 2-3 timer hver dag, og der var heller ikke noget at udsætte. Hvis der er fejl på en bil man lejer, må man jo, med rette, klage og få en refundering. Jeg vælger dem også næste gang, for jeg må indrømme udseendet ikke betyder så meget for mig, når jeg lejer en bil ;)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Brødrene K Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kahya@hotmail.dk , så tror jeg, at jeg kan finde en billig løsning til dig måske- 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Deres biler er noget skrammel, længere er den ikke

Jeg har også lejet hos dem 2 gange. Den ene gang kunne jeg ikke åbne en bagdør og den anden gang regnede det ind i bilen.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)