jeg kan ikke svare men sige, at du er nødt til at fortælle til hvad du bruger strøm. Der er ikke fradrag for el afgift til dit kontor - men så vidt jeg ved, og her kan andre så svare, så er der hvis det er El til process formål, f.eks. større elkrævende produktion, eller for den sags skyld en gril eller lignede
Selve udgiften er som alle andre udgifter, går ud fra det er momsmæssigt der kan være et eller andet ved processstrøm
Du kan trække udgifter da som med alle andre udgifter i din resultatopgørelse. Herudover er der muligheder for refusion af udgifterne i forbindelse med momsindberetningen (ja du skal være momspligtig) - har vovet mig ud i et svar herom i denne tråd : http://m.amino.dk/forums/t/186982.aspx
Refusion af udgifter skulle have været afgifter* Det er primært formålet og hvad dit erhverv består i som er gældende.. Der er sket ændringer til hvem som kan her Per 1. Januar (mere lempeligt). Refusionen svarer ikke til den fulde afgift og skal ske i forbindelse med momsindberetningen. For tidligere perioder skal der ske ændringsblanket heraf som havde man opdaget en momsfejl.