Jeg har lige åbnet min butik www.PetitePeople.com og vil meget gerne høre hvad I synes.. Kærlig hilsen Julie |
min butik
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
et logo. Hvis det er en webbutik, så sælger du da ikke ret meget. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Designet er lækkert og farverne er dejlige og rolige. Dog synes jeg siden er lidt langsom at loade fra min PC... Tillykke med den :) |
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
Hej Julie, Først og fremmest tillykke med din nye butik. Det første problem er sådan set det Simon så tydeligt fremhæver - din spalshscreen. Ideen er såmend god nok, det fungerer bare ikke i praksis, og slet ikke når man kun kan komme videre ved at klikke på et lillebitte flag i hjørnet. Enten skal det være muligt at komme videre ved at klikke overalt, eller også skal du automatisk stille folk videre - bedst er det dog at fjerne den helt...folk falder bare fra! Selve designet er nydeligt, der er nogle småfejl rundt om. Eks. kasserne med ekstra billeder mangler højre kant (måske det er min skærm). Derudover er der popupen der kommer når man holder musen hen over et produkt...Egentligt syntes jeg ideen er helt fin, problemet er blot at boksene bliver så store at man virkeligt skal langt væk for at få den til at forsvinde igen. De første par produkter er det fint nok, men man bliver hurtigt træt af det. Menuen mangler lidt adskillelse, når man får den foldet ud virker den pludselig meget lang og uoverskuelig... Det var lige et par drønhurtige kommentarer...derudover er det såmend en flot shop. |
Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento
Kh Julie |
Du er vist blevet lidt for glad for din forside ;o) Pointen er, at du skal tænke som en kunde og ikke, "se min fine splash". Det er ikke godt nok, med flaget alene, som eneste vej videre. I sidste ende bestemmer du naturligvis selv og så må du jo justere, når der ikke kommer kunder nok ![]() |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Mange tak for din mening- jeg følger dig og jeg vil ændre det overstående:-) Kh Julie |
Dato: 04-08-2007 22:56:39 Forfatter: Regin Madsen Derudover er der popupen der kommer når man holder musen hen over et produkt...Egentligt syntes jeg ideen er helt fin, problemet er blot at boksene bliver så store at man virkeligt skal langt væk for at få den til at forsvinde igen. De første par produkter er det fint nok, men man bliver hurtigt træt af det. Menuen mangler lidt adskillelse, når man får den foldet ud virker den pludselig meget lang og uoverskuelig... Det var lige et par drønhurtige kommentarer...derudover er det såmend en flot shop. Også det ser jeg som et stort problem, boksen er ikke kun stor når man holder musen over, selv når man trækker musen væk igen er der den store box, og således kan man ikke komme til at klikke videre på de andre produkter. PS. kunne lige se den ikke gør det i alle kategorier, men den gør det her |
|
tillykke med din butik. Det er en pæn og rolig side at se på og nem at finde rundt i. Dog må jeg sige det samme som alle andre om din forside. Det duer ikke med flaget. Det er fint nok at have en into (og måske en skip knap), men når den er færdig skal jeg som bruger ikke klikke på flaget for at komme videre. Siden skal bare loade webshoppen. Ellers forbryder du du dig imod en fundamental GUI-designregel, der siger at man ikke skal stille brugeren overfor et valg, hvis han kun har en valgmulighed. /Marcus |
-- ScanvoX --
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)