Hej alle Nu har jeg nørklet med dette site rimeligt længe og vil gerne høre jeres input! Forsiderne er lavet med frontpage, så det er alm. html uden noget af det rigtig smarte, der er kun lidt java for at ændre lidt på "billedknap" udseende. Shoppen er en tilpasset template der ligger over en oscommerce 2.2 shop... Here goes |
Amatør nørd i auktion
- 1
Først og fremmest velkommen til Amino! Jeg synes at det er lidt svært at finde vej til din webshop. Svær er måske ikke det rigtige ord, men måske skulle du lave et menu punkt der hed "Shop". Samtidig synes jeg lydene på din webshop er lidt træls når man sidder med musik tændt. Jeg leder og leder efter et sted at slå det fra, fordi den siger en lyd hver gang jeg er over en knap, men det kan jeg ikke. Ellers nogle flotte produkter. Er der en Amino rabat? :=) Held og lykke fremover... |
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
Baggrunden forvirrer mine øjne, da den hele tiden tiltrækker min opmærksomhed. Som der er blevet nævnt, skal det være meget lettere at finde vej til din webshop. Rent faktisk troede jeg, at jeg var på shoppen da jeg klikkede ind. Havde det ikke været for kommentarer i denne tråd, havde jeg nok forladt den uden at opdage det. Hvorfor leder Du ikke kunden direkte ind på shoppen? Personligt synes jeg designet af forsiden er lidt tilfældig/lidt landhandel-agtig (på den triste facon), det er den følelse jeg får. Jeg synes at det er rigtig godt, at Du har kontakt oplysninger i bunden af siden. Under "Om Krogs Butik" vil jeg meget gerne se et billede - stort - af de to glade og smilede ejere, samt deres eventuelle personale. Sætningen, "Ovenstående er den korte version af nedenstående ;o)" må gerne gøres tydligere, da jeg først så den efter at have nærstuderet siden. Under normale omstændigheder ville jeg være smuttet for længst ved synet af alt den tekst. Egentlig er det sagen uvedkommende, men jeg synes at Jeres navne lyder rigtig hyggelige :) (udelukkende positivt ment). Jeg synes at Jeres showroom er überfedt! Det er rigtig lækkert at billederne bliver så store når jeg klikker på dem. Når jeg går ind på Jeres shop, kommer jeg med det samme til at tænke på, at jeg sad og kiggede på en shop sammen med min veninde forleden dag, og de havde nogenlunde den samme stil af varer som I har (pt. kan jeg ikke huske siden, men jeg poster linket her i tråden når jeg kommer over til hende igen), men deres websites design var der virkelig kræset for, og så havde de skruet priserne op på deres varer. De to ting tror jeg gjorde, at vi sad i sofaen og kiggede på deres side i meget lang tid. Jeres shopdesign (og også Jeres forside) virker meget, "Jeg har lige lært at brygge et website sammen og håber på at få en masse kunder via nettet". Jeres menupunkter irriterer mig lidt, for det første er der lyd på, hvis jeg på en arbejdsplads og min chef sidder på den anden side af skrivebordet, ønsker jeg ikke at der skal dukke "Swup-Swup-Swup"-lyde op fra min computer, for så er siden lukket ned på under ét mikro-sekund :) Jeg synes generelt at Jeres ting er for billige til at udstråle kvalitet, se lidt på konkurrenterne og skru prisen lidt op, sammen med et lækkert design (som før nævnt) og udstrål kvalitet. Under tilbud, så sørg for at tilbuddene bliver udskiftet ofte, så kunden ikke ser de samme tilbud ½ år i træk. I må godt gøre Jeres produktbilleder lidt større (af dem jeg har set). Blæs dem gerne op i ca. samme størrelse som billederne i Jeres showroom. I må meget gerne have en længere (ikke for lang) produktbeskrivelse på Jeres produkter (igen på dem jeg har kigget på), det er også noget jeg kigger meget på. Det var lige umiddelbart hvad jeg kunne komme op med. Jeg håber at det er bare en smule brugbart. Og velkommen til Amino |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
UUha, jeg har været lidt væk som aktiv her på Amino men jeg har set og måske forstået den meget fine respons på det lidt kejtede indlæg jeg lavede til at starte med, det vil jeg gerne undskylde for, da man ser en dybt seriøs gennemgang og velbegrundet hjælp/"kritik" så lever mit første indlæg ikke op til standarden her på amino. Jeg har taget mange af dine meget fine observationer til mig Dimitri og der arbejdes i baggrunden på at lave et nyt og bedre website på krogsbutik, jeg skylder dig tak for din indsats og er virkeligt glad for din hjælp. Rommy; dine obs er selvfølgelig også taget ad notum, desværre er der ingen amino rabat, det er desværre kun modtagere af vores nyhedsbrev der får glæde af det ;o) Tusind tak for hjælpen venner.
|