Hej Aminoer, Jeg er 16 år, og synes jeg har en eller anden evne til at ramme alle sportkampe rigtige. Jeg holder mig også opdateret i stort set alle sportsbegivenheder og ved en hel del om dem, holdene og spillerne. Det har medført, at jeg har skrevet alle mine gæt på kampenes udafald op, og jeg har næsten ramt 100%. jeg ligger på de der 95%. Procenterne er opgivet efter 200 gæt og oddsene ligger i intervallet [1,30 - 5,00] Selvfølgelig ville det være åbenlyst at spille på kampene selv, men jeg er altså kun 16 år, og min familie eller andre bekendte vil ikke spille på det for mig, fordi de er så skeptiske overfor det osv. Så hvad fanden gør jeg? Jeg vil da gerne udnytte det her bedst muligt! Håber virkelig at høre fra jer, Mathias Kock :-) |
Du kan evt. begynde at reklamere for relevante sider... Der er rigtig mange penge i at reklamere for gamblingbranchen, og som regel er der lifetime betalinger...
Jeg vil anbefale dig du går direkte via betting firmaerne, og benytter deres affiliate programmer. Det affiliate partner program du har fat i er fantastisk, men netop i gambling nichen er det måske smartere at gå til firmaerne selv, da deres affiliate business er meget bygget op omkring denne form for reklame!