Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rammer næsten 100% kampe rigtige, men hvad skal jeg gøre?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 246
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er 16 år, og synes jeg har en eller anden evne til at ramme alle sportkampe rigtige. Jeg holder mig også opdateret i stort set alle sportsbegivenheder og ved en hel del om dem, holdene og spillerne. Det har medført, at jeg har skrevet alle mine gæt på kampenes udafald op, og jeg har næsten ramt 100%. jeg ligger på de der 95%. Procenterne er opgivet efter 200 gæt og oddsene ligger i intervallet [1,30 - 5,00]
Nu har jeg så startet en hjemmeside op, hvor jeg offentliggøre mine bud, www.betmaster.dk,  hvor jeg har ramt alt indtil videre. Jeg tror dog, at der er mere penge i andre ting, hvor jeg kan benytte min "nærmest magiske evne". Det eneste jeg tjener penge på på siden, er reklamer, og de giver rent ud sagt ikke en skid, og siden har faktisk rigtig mange besøgende. Det må altså være andre ting, jeg kan gøre.

Selvfølgelig ville det være åbenlyst at spille på kampene selv, men jeg er altså kun 16 år, og min familie eller andre bekendte vil ikke spille på det for mig, fordi de er så skeptiske overfor det osv. Så hvad fanden gør jeg? Jeg vil da gerne udnytte det her bedst muligt!

Håber virkelig at høre fra jer,

Mathias Kock :-)
www.betmaster.dk  

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 13:10

Du kan evt. begynde at reklamere for relevante sider... Der er rigtig mange penge i at reklamere for gamblingbranchen, og som regel er der lifetime betalinger...

Jeg vil anbefale dig du går direkte via betting firmaerne, og benytter deres affiliate programmer. Det affiliate partner program du har fat i er fantastisk, men netop i gambling nichen er det måske smartere at gå til firmaerne selv, da deres affiliate business er meget bygget op omkring denne form for reklame!

Partner - KH-Online.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 13:12

Mit første tanke når jeg besøger hjemmesiden.
Den er ikke særlig flot, jeg synes du skulle finde et udseende som går ind under dit tema, "Sport" "Betting", dine reklamer er hellere ikke relevante. Jeg vil vædde med der findes nogle Affiliate inden for Sport, så find nogle sport reklamer så det går ind i sidens tema. Og jeg mener jeg også har set der er Affiliate for betting sider, så skriv nederst på din flotte Artikel.

"Betting sider"
og så nogle Affiliate knapper til siderne, så folk klikker der og muligvis laver et odds efter din anbefaling.
Inde på Buzzamedia.dk er der tit reklamer for Livebet eller hvad det hedder, lave en lille widgets boks til højre og smid videoen op, der skal nok være nogle der kigger på det.
Sådan tjener du langsomt men sikkert ind.

Lav et icon istedet for Wordpress icon.

Hvis du ikke kan finde et Theme så skulle disse sider meget gerne have nogle
Themeforest.net

Woothemes.com

Elegantthemes.com

Rockettheme.com

Yootheme.com

Templatemonster.com

Evt. kan du google dig frem

Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Skrevet kl. 13:19

De store bookmakers tilbyder kun penge, hvis der er folk, der opretter sig som ny bruger, og hovedparten af mine besøgende har en profil hos en af bookmakerne. Derfor markedsfører jeg ikke dem.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 13:26

Sørg for at smide alle dine stats op på siden, så folk kan se hvad du kan... få sat et nyhedsbrev op, brug mailchimp eller noget lign.. send dine tips ud så snart du har dem klar... hvis du kan bevise dig selv over en længere periode på f.eks 6 mdr... og du sørger for at få opdateret osv... så laver du det om, så det koster et par hundrede eller noget om mdr.. at modtage dit nyhedsbrev.... det kunne godt gå hen og blive en god lille forretning, såfremt du er så god som du siger :)

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 13:27

Mathias Kock:

De store bookmakers tilbyder kun penge, hvis der er folk, der opretter sig som ny bruger, og hovedparten af mine besøgende har en by CouponDropDown" id="_GPLITA_0" style="text-decoration: underline;" href="#" in_rurl="http://i.trkjmp.com/click?v=REs6Mjk1NTA6NzAxOnByb2ZpbDplN2I1MTRkMmQ3YzYzYjI4Y2RlODIyMmE3MjAxZTFkMDp6LTExMjItMTAwMDkzOnd3dy5hbWluby5kazoyNTI3Mzo5NThhOTNmMjE5OWY2MWNjNTdmNzllZjhhMmQzNjVkOA">profil hos en af bookmakerne. Derfor markedsfører jeg ikke dem.

Det er da bedre end de andre rejsereklamer

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 13:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mathias Kock:
De store bookmakers tilbyder kun penge, hvis der er folk, der opretter sig som ny bruger, og hovedparten af mine besøgende har en profil hos en af bookmakerne. Derfor markedsfører jeg ikke dem.

Hej Mathias

Du har sikkert ret i at mange allerede har en konto hos en bookmaker. Men jeg tror ikke du skal afholde dig af den grund.
Jeg spillede en årgang poker professionelt og en stor del af tiden gik faktisk med at oprette kontoer der hvor der i øjeblikket var de bedste signup deals og rakeback aftaler. Når du operere med ROI's (Return on investment) på 5-10% så kan den rigtige signup deal gøre en stor forskel.
Sidder man og grinder pokerborde en hel dag, så forsøger man gerne at ligge sig i et niveau hvor man kan holde en ROI på ca. 10%. Ligger man over kan man rykke til højere stakes og omvendt. Problemet er at 10% ROI ikke giver det store når man betaler 10% rake til udbyderen. Derfor indgår man signup deals som ofte kan give i omegnen 70% rakeback.. Altså 70% af de 10% rake tilbage. Men endte altså med en ROI på ca. 7%. Så det var helt bevidst at der ledtes efter de rigtige deals. Jeg tror samme tankegang kan pålægges betting. 

Som tidligere nævnt så tror jeg at bookmakernes egne reklamer vil være et godt forsøg. Kombiner det eventuelt med nogen blogposts omkring hvordan man overskuer og vælger de rigtige signup deals.

Held og lykke herfra. 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Skrevet kl. 13:38

Ved godt mit theme er et dårligt valg, men har brugt flere dage på at lede uden held, og jeg ved sgu ikke rigtigt, hvor jeg skal lede mere. Har også været på hovedparten af dine links! :)

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 13:46

Hej Mathias

Jeg vil ikke opfordre dig til at gå imod det din familie siger. Det er trods alt dem du skal lytte mest til, men mit forslag til dig vil være at tage de forskellige BET du har og så sætte et stake på fra 1 til 10. Hvis du sætter det til 1 så satser du 10kr på det. Sætter du 10, så satser du 100kr og så laver du en aftale med dine forældre om at du bruger 500kr af dine sparepenge på det. På den måde vil du bedste kunne holde snor i det og sikrer dig at du holder det nede på et fornuftigt niveau. HUSK HUSK HUSK kun at spille på singler!

Hvis du taber dem, så kan man sige at det var det og så har du formentlig lært lidt af det.

Du kan samtidig holde et regnskab som du opdaterer for dine forældre hver uge, så de kan se hvor du ligger. Hvis de kan se at du tjener pengene, så tænker jeg at de også vil støtte dig heri fremadrettet. Der findes en masse som kan tjene penge på det og ligefrem leve af det, men i sidste ende er det kun promiller ud af det samlede.

Håber du kunne bruge svaret. :-)

Held og lykke med det.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 13:56

Jeg mener ikke designet er problemet overhovedet, jo det kunne være bedre... jeg savner flere stats, og hvis jeg skulle kunne bruge den service til noget, skal det lande i min indbakke når oddsen er afgivet, de færreste har tid til at springe ind på siden dagen lang for ikke at misse et bet..... som tidligere nævnt, kan du det du siger... så er der også kunder i butikken, men du skal ha budskabet ud til folk, så de kan nå at være med på dine pick's .... beviser du dig selv, så betaler folk gerne for dine pick's.... men det vil kræve en længere periode hvor du præstere godt...  der har tidligere været nogen her på siden som har kørt tilsvarende og på sigt er det væltet for dem.... så bevis dig selv.... hvis du ikke gør det, og giver folk mulighed for at følge dig, så der det helt lige meget at bruge tid på at gøre mere ved designet, så slemt er det sgu ikke...    og jo du kan godt kører noget affliate på bookies, men det er et hårdt marked og jeg tror ikke, det er der du laver de bedste penge. hos en bookie får du en % af det loss kunden har over en md. typisk, og hvis din hitrate er så stærk, så burde dine kunder jo heller ikke tabe ret meget vel?... så spørgsmålet er, hvor meget der er at hente på det og om det er der du skal lægge dine kræfter.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)