Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oplevelse med et fragtfirma

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I den perfekte verden er de onde, onde og de gode, gode. Ingen mellem vej, ingen mellem ting og ingen muligheder for at misforstår hvem der er hvad.

Men sådan en verden lever vi ikke i....

For 1 år siden blev jeg ringet op af en kunde, der havde købt en røgalarm hos mig et år tilbage. Han beklagede sig over at batteriet ikke længere virkede og krævede en ny. Dette på trods af at der alle steder stod at jeg gav 5 år på alarmen, men intet på batteriet. (garanti)

I samtalen spurgte han mig om jeg var en af de der internet svindlere og en fusker. Forbavset det var jeg!, jeg havde gået rigtig langt for denne kunde og sendte han et batteri, blot for god service og for at gøre ham glad. (batteri 5 kr., porto 8 kr.)

1 måned efter modtager jeg en mail fra ham, at han nu ville straffe en svindler som mig og han havde oprettet en 123hjemmeside, hvor han svinede mig som person og mit firma til. Her faldt jeg sgu af stolen!!!

Jeg kunne forfølge ham på mange måder, i hoved og røv, men tænkte at hvis jeg pressede ville han bare presse tilbage. Derfor gjorte jeg følgende:

Jeg sendte ham et brev med følgende:
1 stk. røgalarm til batterier der holder i lang tid (10 år), samt 1 stk. ti års batterier.
1 stk. gave kort til 10 ekstra 10 års batterier

Jeg skrev samtidig et pænt brev hvor jeg med dette lovede ham garanti på batterier til hans røgalarm de næste 120 år. Samtidig skrev jeg et PS., at han jeg ville udvide hans garanti på røgalarmen til 10 år, derefter skulle han selv ud og købe en ny.

Min pris for overstående: 54 kr. + 16 kr. i fragt.

Resultat: Samme dag modtog jeg en undskyldning, siden blev fjernet og han skrev en anbefaling til min side (en jeg dog vælger ikke at bruge, da han intet skal have på mig :))

Så nej, verden er ikke sort og hvid, og I aner INTET om hvad det der skrives på amino.dk, er korrekt eller ej.



Side 2 ud af 2 (11 indlæg)