Skuffeselskab / forudregistreret selskab med start ultimo 2012 søges
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Hej herinde
Jeg søger kontakte til en advokat eller revisor, der har et inaktivt forudregistreret selskab med registrering ultimo 2012.
JEG ER KUN interesseret i et ApS der har været 100% inaktivt med fuld startkapital intakt.
Mvh
Morten
|
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
WideEyes.dk & AAimport.dk:
Hej herinde
Jeg søger kontakte til en advokat eller revisor, der har et inaktivt forudregistreret selskab med registrering ultimo 2012.
JEG ER KUN interesseret i et ApS der har været 100% inaktivt med fuld startkapital intakt.
Mvh
Morten
Hej Morten
Tag fat i Stakemann - De har flere selskaber, som også er registreret i 2012
http://www.stakemannlaw.com/
Tonny
|
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Dem har jeg haft fat i, men jeg tænker at det må kunne gøres billigere end de 9000+ de kræver for denne service.
Men måske tager jeg fejl....??
Hilsen Morten
|
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
WideEyes.dk & AAimport.dk: JEG ER KUN interesseret i et ApS der har været 100% inaktivt med fuld startkapital intakt. Fornuftigt - få endelig en garanti fra sælger (ofte advokatkontor) for at det har været 100% inaktivt - men det burde kunne findes
vh
|
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Dem har jeg haft fat i, men jeg tænker at det må kunne gøres billigere end de 9000+ de kræver for denne service.
Men måske tager jeg fejl....??
Hilsen Morten
Hej Morten
Giv mig et kald, så kan det være, at jeg kan hjælpe 
Tonny
|
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Hej Morten
Tonny
Hej Tonny
Det ville jeg rigtig gerne, men jeg kan dæleme ikke finde dit telefonnummer på din hjemmeside????????
Hilsen Morten - 70 21 29 29
|
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Hej Morten
Tonny
Hej Tonny
Det ville jeg rigtig gerne, men jeg kan dæleme ikke finde dit telefonnummer på din hjemmeside????????
Hilsen Morten - 70 21 29 29
God pointe Jeg må vist hellere få det rettet snarest.
Jeg giver dig et kald!
Tonny
|