Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jyder til iværk07

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

Ville lige høre om der var andre jyder herinde fra der skal til Iværk07..?
Jeg leder lidt efter nogen at bruge min kedsommelige tid i toget sammen med, erfaringer siger mig at det er rart at have et par andre Aminoer at sidde og chatte lidt med på turen.

Og - lige en sidste ting - er der andre end jeg selv der overvejer at finde et hotel derovre ?. Nu ser jeg at der er en del der skal med til arrangementet bagefter Iværk07, og hvis vi derefter så tager i byen, kunne det da være fedt hvis vi allesammen kunne finde os et hotel hvor vi boede, så os der ikke er såååå kendte igen i KBH, kunne hjælpe hinanden lidt hjem ;) .. Hehe..

Sig endelig til hvis i er freshe :).

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 18:06
Hej,

Jep jeg skal med toget fra Horsens :D

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 18:15
Hej Nicolai.

Ja det glemte jeg så vidst oven i købet selv at sige.
Jeg stiger på i vejle ;).

Så hvis der er nogen der skal med fra frederecia, odense, middelfart, you name it - altså samme ''rute'', syntes jeg næste vi skulle finde ud af noget ;)..

Hvis vi kunne til AminoTASTIC, kan vi sku også til Iværk !. :)

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 18:21

det kunne være kanon godt :) også hvis vi kunne finde ud af noget med et hotel :D

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 18:33
Nemlig - lige præcis !.. Det plejer ikke være et problem at finde frem til et okay hotel der alligevel ikke koster $-op i skyerne.. Der er jo trods alt ikke tale om mere end en enkelt overnatning.
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 18:34
Kanon- Nej men, der er jo f. eks Danhostel der minder om et hotel 200 m fra hovedebanen.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 18:37
Danhostle er helt iorden da :). Koster heller ikke så meget.. Har tidligere brugt dem til en konferrence jeg var til i Slagelse.

Skal vi ikke høre hvor mange der er med på den ?.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 18:41
Jeg har også selv bodet på danhostel amger og det var mega godt, så jo lade os gøre det.

Lige til oritering er jeg 16, :)

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 08:25

Hey Folkens

Nu bor jeg ikke selv i jylland pt, men er dog erke vestjyde, som pt er undercover på sjælland ;)
Men jeg syns lige i skulle prøve at tjekke sømandshjemmet, det plejer at være billigt og er ligesom et hotel med tv og bad på værelserne.
Det som er rigtig cool er selvom det er drevet kirkeligt så kan man komme på hva tid af døgnet man måtte ønske og der er ingen problemer med at drikke på værelserne ect.

Ved ikke om de er dyrer eller billigere end danhostel men prøv at kigge, og jeg tror næsten i kan få gruppe rabat på sømandshjemmet.

Vh. Torben

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:49
Morgenmaden er som regel bedre på sømandshjem - og min oplevelse er at der generelt er mere slidt, men hyggeligere :)

Prisen ligger i de fleste byer på vandrehjemsniveau. Man må bare ikke have alkohol på sømandshjemmet, men det er vel også lidt ligegyldigt...

God tur :)

Mette

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)