Hej Animo''er Jeg vil lige præsentere mig selv, og kan ligeså godt reklamere lidt, ved at gøre det i dette afsnit af forummet. Jeg hedder Bent Holm og jeg tilbyder Illustration og Grafisk Design af enhver art :-) Har mange år''s erfaring fra bureauer inden jeg i 2003 startede ud som selvstændig. Jeg har bl.a løst opgaver for Weber, BP, Castrol, Jan Glæsel, Dragons Lair m.m. Men tag et kig for jer selv, på min hjemmeside og husk mig :-D Hilsen Bent www.holmart.dk |
Grafisk arbejde tilbydes!
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Illustration og grafisk design
Jeg er intresseret i at se hvad du kan lave af webdesign? Jeg kunne også godt tænke mig at høre priserne for at få lavet et flot logo og samtidig hvordan du plejer at aflevere et logo? Du må gerne svare mig på mail@mc-solutions.dk hvis du ikke vil have dine priser til at stå her :) |
Jeg må hellere lige gøre opmærksom på at jeg IKKE laver hjemmesider. Det er det trykte medie der er mit område Hilsen Bent |
|
Ja, selvfølgelig, et web-layout og et flowchart, kan jeg godt lave.....så må vi jo hjælpe hinanden! |
Hvis du er lidt snu, kan du måske finde mit telefon nummer eller min mail.. ![]() |
Jeg vil da gerne sende min anbefaling af Holmart videre til andre Amino-brugere. Fandt ham herinde, da jeg stod og skulle have lavet et katalog "færdigt" til tryk efter et par uheldige erfaringer med andre grafikere. Processen har været god, og Bent har hele vejen givet hurtig og præcis feedback. Prisen virker også rimelig, så jeg ved godt hvem jeg ringer til næste gang. Keep up the good work! Casper |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)