af Kære Amino brugere Jeg håber der er en venlig sjæl som kan hjælpe mig med min side www.supsurf.dk jeg har længe selv prøvet at seo optimere mit site supsurf.dk men syntes ikke det hjælper så meget. www.supsurf.dk udbyder kitesurfing kurser, SUP-surf kurser og events. Vi sælger også udstyr til både kitesurf og SUPsurf. Er der evt. nogen som kan give lidt hints til SEO optimering eller evt. har lyst til at gøre det mod betaling? på forhånd tak. hilsen Troels |
Hej Troels,
Når jeg går ind på din hjemmeside bliver jeg omdirigeret til en underside. Det er ikke en supergod idé at lave denne, og hvis det absolut skal gøres, så skal det gøres med noget som hedder en 301 redirect.
Alle dine title tags begynder med Supsurf, men bør indeholde information om den enkelte side.
Meta descriptions er ens, og endda fyldt med en masse nøgleord. Meta descriptions. skal være forskellige og appellere til menneskerne der søger og meget gerne indeholde enkelte af de relevante søgeord. Bare ikke i listeform som du har nu