Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress/WooCommerce HJÆLP - Ændre knap tekst plugin

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg tænkte om der findes et plugin til wordpress og woocommerce som gør det muligt at ændre teksten på 'læg i kurv'-knappen så der foreksempel kommer til at stå 'Kun i butikken' eller som fjerner knappen og der derefter står 'Fås kun i butikken'?

Jeg har set at hvis jeg vælger at sige 'ikke på lager' så er der ingen 'læg i kurv'-knap men jeg vil gerne have at der istedet står 'Fås kun i butikken'

er der nogle som kan hjælpe?

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 22:16

Du kan i princippet tilpasse din skabelon. Det burde ikke kræve et plugin.

Da knappen skjules, når varen ikke er på lager, kan du sagtens udvide din skabelon med logik til at vise noget tekst, frem for ingenting.

Tilmeldt 3. Apr 10
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:18

Tak for det hurtige svar. Er dog ikke super god til kodning.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 22:26

Hej JB, 

Forstår ikke helt problemet? 

Altså skal du have gjort sådan at i stedet for at der står læg i kurv, at der står fås kun i butiken? 

- Hvis jeg har forstået det rigtigt så skal man ikke kunne købe det, men produktet skal stadig ses på siden, med en knap hvor der står, fås kun i butikken. 

Er det rigtig forstået? :)

Jeg kan sagtens hjælpe dig, smid mig en PB så finder vi ud af det. 

Tilmeldt 3. Apr 10
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 23:22

Ja du har forstået det korrekt. Det gælder dog ikk alle produkter og derfor jeg ønskede et plugin så man bare kunne krydse af i en boks fx. Eller at der automatisk står fås kun i butik når varen sættes som ikke på lager.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Fra  esucces Skrevet kl. 21:33

JB, fandt du en løsning? Har brug for eksakt det samme!

Tilmeldt 3. Apr 10
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:15

Nope... har ikke fundet en løsning der er brugbar. Der bør være et plugin som gør det muligt at vælge knappens egenskab ved at vælge fra fx dropdown. Hvis man bare kunne vælge mellem:

Læg i kurv

Fås kun i butikken

Pre-order

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)