Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt kunstgalleri med kvalitetskunst til rigtig gode priser. Men hvad siger I?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Vi har gennem mange år beskæftiget os med kunst - vi har altid samlet på kunst.

Nu har vi så åbnet en webshop med et bredt udvalg af rigtig god kunst til priser langt under almindelige galleriers.

Vi vil gerne have nogle kommentarer til siden:

Designet - Har i forbedringsforslag?

Udvalget af kunst - Synes I det er bredt nok, eller er der kunstnere I savner?

Vi ser meget frem til Jeres svar. Vi har stor forstand på kunst, men ikke på webdesign, så al konstryktiv kritik er velkommen.

Egon Rejes Fornemmelse For Kunst Guldbergsgade 48 8600 Silkeborg Tlf.nr.: 86867986 http://www.egonreje.dk info@egonreje.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 26. Jul 07
Skrevet kl. 12:56
Tak for de par input, vi hidtil har fået.

Men vi modtager fortsat med kyshånd konstruktiv kritik - hold Jer endelig ikke tilbage.

Egon Rejes Fornemmelse For Kunst Guldbergsgade 48 8600 Silkeborg Tlf.nr.: 86867986 http://www.egonreje.dk info@egonreje.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:58
Lav et link så stiger antallet af indlæg ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 26. Jul 07
Skrevet kl. 13:41
Hej Business...

God pointe..... :)

I vores naivitet troede vi det var nok med at have hjemmesideadressen.

Hjemmesiden findes her: http://www.egonreje.dk

Håber at du giver os et par råd med på vejen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 13:59
Hej igen ;o)

Ja, nu blev det jo let ....

Jeg vil bare komme med en enkelt kommentar. Forsiden ligner bestemt ikke et sted med kvalitet. Jeg kan se, at I har nogle ok ting, men designet er hæsligt......sorry. Bare det faktum at I benytter Nettofarver til Jeres 'logo' er nok til, at sådan een som mig, ville smutte videre på under 2 sek.

Mit bedste råd er, at skaffe proffesionelle til grafisk design. - man kan ikke komme tilbage til forsiden, når man er inde under en kunstner.

I skriver "Galleriets formål er at gøre kunst, der er kvalitetsmæssigt på højeste niveau, tilgængelig for alle, med priser langt under hvad der er normalt hos almindelige gallerier." 

Jeg ved ikke om jeg er helt enig i det statement......men det må I selv afgøre ;o)

Et eksempel på teskt = "S.O. var generationens største koloristiske begavelse, hans talent var åbenlyst og naturgivent, og i årene mellem 1966 og 1982 foldede han inspirationen ud med overrumplende styrke og en visionær billeddannende evne, der placerede ham i traditionen efter ekspressionistiske enegængere som Oluf Hartmann, Jens Adolf Jerichau og Emil Nolde."

Det er en forfærdelig tekst og en ualminedelig lang sætning. Gør brug af noge pro'er her også. Dårligt dansk/grammatik er noget som kan få folk til at smutte i en fart.

Det er ok ting I har, men design og tekst er ikke så heldigt. Held og lykke med det.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 26. Jul 07
Skrevet kl. 14:35
Hej igen Business

Tak for dit input.

Du har jo nok ret i det med farve på logo, så det vil vi kigge på.

Og så lige et par kommentarer til det du skriver:

Du skriver du ikke helt ved om du kan erklære dig enig i, at det er kunst på højeste niveau kvalitetsmæssigt vi sælger.

Det er vi nu temmelig sikre på at det er. Cobra gruppens kunst er jo velkendt som værende pris- og kvalitetsmæssigt helt oppe i toppen - vi har så til en start valgt at køre med mindre ting - gouacher - akvareller - tegninger og skulpturer.

Anton Heyboer er ikke så kendt i DK, men er et endog meget stort navn i udlandet.

Herudover er f.eks. Ole Ahlberg p.t. een af DKs mest populære kunstnere.

Med hensyn til prisen, så kender jeg ikke til gallerier, der sælger tingene så billigt, som vi gør.

Med hensyn til at du skriver, man ikke kan komme tilbage til forsiden, når man ser på et konkret kunstværk, skal man blot klikke på "forside" til venstre i skærmbilledet.

Og som en sidste ting teksterne omkring kunstnerne...

De bliver ofte meget "støvede" og det er et evigt dilemma hvor meget og hvad man skal skrive.

Det konkrete eksempel du kommer med er "klippet" direkte fra Kunstindeks Danmark, der er drevet af kulturarvsstyrelsen, så det er rent faktisk en kurator, der har skrevet biografien.

Men igen - tak for dit input. Det giver stof til eftertanke.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 14:47
Dato: 05-08-2007 14:34:49 Forfatter: Inge Merete Lund
Hej igen Business

Tak for dit input.

Du har jo nok ret i det med farve på logo, så det vil vi kigge på.

Jeg skriver ikke blot om farve og logo - Det er hele det grafiske design, der halter gevaldigt ;o)

Og så lige et par kommentarer til det du skriver:

Du skriver du ikke helt ved om du kan erklære dig enig i, at det er kunst på højeste niveau kvalitetsmæssigt vi sælger.

Det er vi nu temmelig sikre på at det er. Cobra gruppens kunst er jo velkendt som værende pris- og kvalitetsmæssigt helt oppe i toppen - vi har så til en start valgt at køre med mindre ting - gouacher - akvareller - tegninger og skulpturer.

Ja, enig.....de små ting er selvfølgelig stadig kavlitet...my bad......man tror bare at man skal kigge på malerier (måske er det bare mig)

Anton Heyboer er ikke så kendt i DK, men er et endog meget stort navn i udlandet.

Herudover er f.eks. Ole Ahlberg p.t. een af DKs mest populære kunstnere.

Ja, men det er jo ikke hans malerier

Med hensyn til prisen, så kender jeg ikke til gallerier, der sælger tingene så billigt, som vi gør.

Med hensyn til at du skriver, man ikke kan komme tilbage til forsiden, når man ser på et konkret kunstværk, skal man blot klikke på ''forside'' til venstre i skærmbilledet.

Ja, det har jeg så opdaget nu, efetr at du har fortalt det - det er åndsvagt placeret og derfor vil mange ikke finde det ;o)

Og som en sidste ting teksterne omkring kunstnerne...

De bliver ofte meget ''støvede'' og det er et evigt dilemma hvor meget og hvad man skal skrive.

Det konkrete eksempel du kommer med er ''klippet'' direkte fra Kunstindeks Danmark, der er drevet af kulturarvsstyrelsen, så det er rent faktisk en kurator, der har skrevet biografien.

Men det betyder jo ikke, at I ukritisk skal smide det ind på siden. Man skal lede længe efter så dårligt dansk ;o)

Men igen - tak for dit input. Det giver stof til eftertanke.

Måske er det bare mine forventninger ift. kunsten. Jeg forventede rigtige malerier og da jeg kom ind på siden, var det meste sådan lidt nips-agtigt eller kopier af malerier;o) (ved ikke om du kan følge mig)

Vedr. siden.....så giver design (hele sitet inkl. logo) og tekst (indhold, grammatik, skrifttyper etc.) mig bare et indtryk af venstrehåndsarbejde og det hænger imo ikke sammen med kvalitetskunst.

Ved ikke om jeg har gjort mig mere forståelig nu

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 14:52
Jeg kan se, at du har skifte logo - Hvis det er alvorligt ment, så må jeg bare sige, "I rest my case"

Fra Silkeborg
Tilmeldt 26. Jul 07
Skrevet kl. 14:54
Hej Business

Ja, logoet er skiftet ud.

Med at der p.t. intet logo er. Så forstår ikke helt dit indlæg.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 15:00
 Det var pink og lignede en børnetegning

Nå, men du må have al mulig held og lykke med det..

PS. Hvorfor har i et engelsk flag, som indikerer engelsk sprog, når hele sitet er på dansk? (undtaget de få linier øverst på side 1)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)