Hej alle, Vi er i gang med at få vores "produkt" - hjælp til boligforeninger i første omgang i Storkøbenhavnsområdet lanceret. I den anledning, har vi fået en del og megen konstruktiv input fra diverse (tak for dette). I den anledning har vi fået fokus på, at vores hjemmeside www.beboerforum.dk i den grad skal have en optimering, således at den modsvarer hvad forbrugen måtte ønske sig af en sådan. Vi håber derfor via Amino, at kunne indlede en konstruktiv dialog med nogle der kan komme med et godt bud på en sådan. For at vi kan vælge hvem vi måtte ønske at samarbejde med hermed et par "krav": Hjemmesiden skal være let og redigerbar for os som leverandør Må meget gerne omfatte andre features (hvis du kender nogle gode) Nyheder der er lette at lægge ind En ca. pris for en hjemmeside
Ser frem til at høre fra jer.
Beboerforum Kjeppe |
Hej kjeppe
Jeg vil rigtig gerne hjælpe med at optimere siden i forhold til html/css.
Jeg kan også sagtens gøre hjemmesiden dynamisk i forhold til oprettelse af nyheder via admin del.
Hvor meget optomering snakker vi ellers om?
Skal I have nyt design eller der det mere funktions-mæssigt der skal optimeres.
Hvis det også er design der skal optimeres, synes jeg I enten skal finde et nyt design via www.themeforest.net eller få en freelancer til at lave et til jer, for en overkommelig pris.
I første omgang vil jeg gerne optimere jeres kode, der godt kunne trænge til det. Der er 15 alvorlige kodefejl på jeres forside alene, så det er noget I burde få lavet.
Kontakt mig via PM herinde eller via min hjemmeside på kontaktsiden.
Venlig hilsen Jens Andersen