Kom der lidt en nedtur. Jeg kom sku til at slette alt indhold i mit forum, da jeg skulle lave privat rum for alle årgangene. *øv øv øv øv* |

Kom der lidt en nedtur. Jeg kom sku til at slette alt indhold i mit forum, da jeg skulle lave privat rum for alle årgangene. *øv øv øv øv* |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
|
Rene G, I min browser ligger du meget tæt på nr. 1 på alle de søgeord også på en "søg på nettet"? Det bliver straks sværre, hvis du søger på "toyota spoiler" fra f.eks. Google.co.uk. Men intet er umuligt for den, der vil. Der er altid en side, der skal ligge nr 1 for et givent søgeord/frase og det er den side, der efter Googles mening passer bedst. Optimer, optimer og optimer. |
Er det generelt ikke svært at få et dk-domæne op i toppen på en engelsk Google-side? For jeg sidder jo med en dansk side med dansk tekst? Men jo, optimering må være vejen frem. Har lavet en del og har en del forslag til yderligere forbedringer og der går næsten lidt sport i at lave det så godt som muligt :-) |
StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt
Du har jo kun brug for at blive listet højt på de danske, som du åbenlyst gør. |
|
StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt
Hvad med at man bruger en anden maskine? Selvom man er logget ud kan de vel godt "kende" en, men uden at sige det. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Nej, der er stor forskel på login og f.eks. cookies. Og de benyter kun logins til tilpasning af søgeresultaterne |