Lad os lige få rydet ud i nogle skrøner her :) |
"Hvis du er logget ind "
Hvad menes der med det, er det på sin Adwords-konto eller ?
Hvad menes der med det, er det på sin Adwords-konto eller ?
Mvh.
Lad os lige få rydet ud i nogle skrøner her :) |
"Hvis du er logget ind " Hvad menes der med det, er det på sin Adwords-konto eller ? Mvh. |
Mikkel, du er så klog ;-) Jeg undersøgte, hvad jeg mon havde gjort forskelligt i de to browsere, ifh. Google. (skægt, at den dog gemmer dine indstillinger pr. browser og ikke pr. bruger). Eneste forskel, var at jeg i Firefox havde sat "søgetips" til dansk - og i Safari til engelsk. For en idiot som mig, betyder denne indstilling KUN hvilket sprog den viser beskeder på - men det betyder også at den tillægger sites skrevet på dit foretrukne sprog højest.. opdagede jeg. Derfor: Cambell... I googlesøgninger hos brugere, der har sat deres google til dansk (ikke dansk søgning, blot dansk sprog) ligger du pænt. I en søgning, hvor sproget er sat til engelsk (som min) dukker du op, nederst på side 5 - hvis man vel og mærke har 100 søgeresultater pr. side. |
charmerende blanding af "i henhold til" og "i forhold til". You do the math! ;-) og sætningen "den tillægger sites skrevet på dit foretrukne sprog højest.." er vist også udenfor rammerne for korrekt sprogbrug. "Tillægger mere værdi" eller "ranker højere" var vist hvad jeg prøvede at skrive. Damn.. jeg har brug for ferie. |